Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

zaterdag 25 april 2015

Beterschap en moestuintje

Vanuit een regenachtig Rosmalen maar weer een kaartje....



Dit lieve egeltje is van Yvonne met een leuk borduurpatroon van Christien van de akker wat ze beschikbaar stelt op haar Facebookpagina,elke maand weer een nieuwe ...hier te vinden:
Nieuwe borduurkaarten vrienden


Ook mijn moestuintje van de bekende plantjes groeien gestaag,nog even en dan mogen ze naar buiten.



Fijn weekend allemaal,bedankt voor de lieve berichtjes en veel freubelplezier gewenst.
Liefs, Wilma

15 opmerkingen:

  1. Hoi Wilma, wat een prachtige kaart. Leuk plaatje en zulke mooie kleuren!

    Liefs Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Wilma wat een Prachtige snoezige kaart..hier knap je toch meteen van op?! Fijn weekend..lieve groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje, Wilma. Erg mooi gedaan.
    Ook je plantjes doen het goed, het is ook groeizaam weer momenteel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart, heel erg vrolijk.
    Je plantjes doen het goed.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend borduurkaartje heb je gemaakt Wilma - hij is helemaal super!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie geborduurde kaart Wilma,leuk 3D plaatje heb je gebruikt.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuk kaartje is het geworden! Ja, jouw plantjes doen het goed, bij mij staan ze sinds vorige week buiten, toen was het zó mooi weer..., nu is het weer niks, ben benieuwd of het nog wat gaat worden haha... Ooo.. woon jij in Rosmalen? da's "vlak bij" mij haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een schatje Wilma, leuk patroon en prachtig afgewerkt. Hier is het ook slecht weer hoor, maar wel heerlijk om te knutselen. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg mooie kaart. Leuke tip de link naar de borduurpatronen!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb eindelijk het patroon kunnen prikken na het krijgen van een nieuwe prikmat, dus ik kan er ook mee aan de slag. Het is een heel leuk patroon he? Ik vind het zo leuk van haar dat ze ons deze gelegenheid geeft. Je kaart is heel mooi geworden.

    Groetjes Crea Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Wilma erg mooi je kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel leuk kaartje mooi geborduurd!
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schattig kaartje,Wilma. Leuk egeltje en het borduurtje is weer heel mooi.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een ontzettend lief kaartje.
    Dat plaatje is zo schattig en je borduurwerk heel mooi.
    Leuk om het moestuintje te zien.
    Ik hoop dat we ook de verdere groei kunnen volgen :-)

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterende borduurkaart, echt heel mooi met die kleuren en het plaatje... Nog even en je kunt genieten van groenten uit je eigen tuin :)

    Knutselgroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen