Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

vrijdag 10 april 2015

Een hele fijne dag

Hoewel mijn hart uitgaat naar het borduren van kaarten probeer ik toch ook steeds andere kaarten.
Bij m'n favoriete webshopje is een leuke challenge aan de gang en wel het thema "vleugels"
Ik mocht daar deze maand al Gastdesigner zijn maar mocht ook weer meedoen aan de challenge en ja,daar ik dol op vogels ben laat ik me die kans niet ontnemen.
Ik had er al 1 ingeleverd met borduurwerk en uiltjes maar je maakt nog een extra kans als je designpapier gebruikt wat je voor een klein prijsje kunt meebestellen met daarop heeeeel veel vogels dus ja dat kon ik natuurlijk niet weerstaan haha. Deze kaart is het resultaat:



Het kaartmodel komt van internet,het designpapier dus van Papermania Birdsong het dotpatroontje uit een hobbydol,wat stansjes erop,de randjes gekleurd met krijtjes en dit is hem geworden.
Wat vinden jullie ervan, ik ben zelf toch best tevreden geworden.

Hier kun je de challenge vinden: Hobbywinkel De Egel April Challengte #4

Geniet allemaal van het lekkere weer vandaag,ik ga nu met een lekker kopje koffie in de zon want het is hier nu al 19 graden en dat om 10 uur smorgens.

Lieve freubelgroetjes, Wilma


19 opmerkingen:

  1. Vleugeltjes genoeg, Wilma, dus dat komt goed. Vind het ook een erg leuk kaartje geworden. Modelletje blijft ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super mooi kaartje Wilma.
    Gaaf modelletje.

    Lieve groet Giny

    Je voorgaande creaties zien er ook weer super uit.
    Heb een weekje niet geblogd en een hoop gemist zie ik

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige kaart Wilma.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke gevleugelde kaart heb je gemaakt. Wat een leuk patroon heb je gebruikt
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een pracht van een kaart heb je gemaakt Wilma - mooi modelletje en supermooi gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een keileukekaart, met een heel mooi model en een schattig lief vogelstempeltje!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een schitterend kaartje Wilma...prachtig modelletje ook en heel leuk met die vogeltjes....

    KNAP gedaan!!!!

    groetjes en een heel fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Héél apart model Wilma, leuk gedaan met de vogeltjes zo, geniet van je gastdesignerschap.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend kaartje Wilma..zo lief met die vogeltjes!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart mooi geborduurd!!I
    Ik herken dat papier.....ha ha.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Wilma,

    Mooie kaart en een apart model. Super leuk afgewerkt ook met de lieve fluitende vogeltjes.Fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuk dat je meedoet met onze 'Vleugels' Challenge !
    En wat super leuk dat je het papier van dat blokje hebt gebruikt ☺
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een super mooie kaart is dit geworden en dat papier met die vogeltjes zou ik ook gekocht hebben hoor ;-). Het patroon van de kaart is ook erg leuk.

    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja idd een hele leuke kaart heb je ervan gemaakt!
    Leuk papier, leuke hobbydots en vrolijke kleurtjes.

    Ik ga even bij je vorige kaarten kijken, heb even niet achter de pc gezeten.

    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja idd een hele leuke kaart heb je ervan gemaakt!
    Leuk papier, leuke hobbydots en vrolijke kleurtjes.

    Ik ga even bij je vorige kaarten kijken, heb even niet achter de pc gezeten.

    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart Wilma.Een heel leuk model en ik zie dat je ook het mooie blokje hebt gebruikt. Het geheel ziet er vrolijk en lief uit.
    Leuk dat je meedoet aan de april challenge van de Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt de Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart Wilma! Leuke zo met de vogels!

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. What a gorgeous card!!!!! :) love all the folds

    Vic x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat heb je dit mooi gedaan. prachtig. Fijn dat je meedoet met de april uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke DT

    BeantwoordenVerwijderen