Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

woensdag 1 april 2015

Gastdesigner

Deze maand heb ik de eer dat ik Gastdesigner mag zijn bij m'n favoriete webhobbywinkel hobbywinkel De Egel en dat vind ik heel leuk!
Ik had de extra prijs gewonnen met deze kaart: Februari challenge

De opdracht voor de maand april is "vleugels" en daar heb je natuurlijk veel keus in!
( Vogels, vlinders, gevleugelde beestjes, elfjes, engeltjes,
verzin het maar, als het maar vleugels heeft )


Dit is mijn kaart geworden:




Een drieluik versierd met DP, de randjes gekleurd met gekke krijtjes, rondjes gestanst en ook gekleurd. De schattige uiltjes van Eline en nog wat extra vlindertjes met pareltjes erop en het geheel is compleet. Vinden jullie het wat?


De nieuwe challenge is hier te vinden: http://de-egel.blogspot.nl/2015/04/april-challenge-4.html
Ik ben benieuwd welke mooie creaties ik hier deze maand ga zien want ik vind het thema wel heel erg leuk. En niet onbelangrijk...er zijn weer leuke prijsjes te winnen!

Bedankt voor alle bezoekjes en lieve reacties, lieve freubelgroetjes, Wilma

14 opmerkingen:

  1. Mooi drieluik Wilma.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige voorbeeldkaart Wilma, leuk modelletje!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart geworden..vind die uiltjes zo gaaffff!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke kaart, Wilma. Die uiltjes zijn zo gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldige kaart geworden!!
    Een goed voorbeeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hihihi, dat was niet zo moeilijk nadenken....vlegels....uiltjes.
    Wat een prachtig drieluik heb je gemaakt, Wilma.
    En natuurlijk zijn je uiltje super.
    En niet geborduurd.....

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi is deze drieluik Wilma....en met die schatiige diertjes erop een TOP-creatie

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie creatie heb je gemaakt Wilma. Ik ben dol op de uiltjes
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig drieluik heb je gemaakt Wilma, supermooi gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig gemaakt Wilma, leuk voor je dat je gastdesigner mocht zijn.
    Lieveb groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. gefeliciteerd met je winnende kaart! Deze kaart ziet er ook weer heel leuk en vrolijk uit zeg

    BeantwoordenVerwijderen

  12. Hoi Wilma,

    Je hebt echt een geweldig mooie drie luik gemaakt,
    ik vind hem super geworden, en de kleurtjes hou ik ook wel van ☺
    Heel erg leuk dat je meegedaan hebt bij ons met je mooie
    Gast Designer kaart ! Dankjewel.
    Een fijn en gezellig pasen alvast ! ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuk kaartje!
    Groetjes van Jacqueline (de Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Wilma,
    helemaal vergeten om bij je te komen kijken. Je drieluik is helemaal top! Wat en mooie kleuren en die uiltje zijn echt enig. Leuk dat je gastdesigner wilde zijn!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen