Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

zondag 19 april 2015

Heel veeeeel uiltjes

Goedemorgen blogvriendinnetjes,
Jaja ik krijg de smaak te pakken van het scrappen.
Op de blog van Het Hobbyjournaal is een challenge en staat een heel leuk patroon met de opdracht: maak het patroon en verwerk minimaal 1 artikel van Nellie Snellen op de kaart...

Dit is mijn resultaat...

Voorkant

Binnenkant  




Het gebruikte malletje met "proficiat" is van Nellie.
Ik vind het oppimpen nog altijd wel moeilijk maar eenmaal bezig lukt het toch vrij aardig vind ik zelf. Wat vinden jullie ervan?

Ik bedank jullie wederom voor de superlieve reacties steeds weer en wens jullie nog een fijne zondag. Liefs, Wilma

12 opmerkingen:

  1. Wow...wat een mooie kaart, Wilma. Leuk gedaan, joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je lieve reactie op mijn kaartje....Schitterend kaartje geworden Wilma..ben dol op die lieve uiltjes...mijn voorkeur gaat ook uit naar borduren..heb weleens een scrap kaart gemaakt hoor..maar borduren blijft favoriet!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk !!!!! Ik ben verliefd op de uiltjes.
    Schitterend afgewerkt.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Wilma,leuk zo met de uiltjes.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. SUPER lief je kaartje Wilma....en wat een schattige uiltjes erop....KEI-leuk...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart,Wilma. Zo leuk al die uiltjes.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh dat ziet er weer schitterend uit Wilma - wat een leuk modelletje en superleuk gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Helemaal schattig Wilma, mooi papier, mooi model en de uiltjes te gek.
    Het is een plaatje van een kaart.
    Lieve groetjes, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Wilma, nou meid je bent een snelle leerling want ik vind je kaart erg mooi geworden.
    Leuk model kaart met schattige uiltjes erop.
    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wilma wat een prachtige creatie, kleuren mooi op elkaar afgestemd, en eh... met dat scrappen komt het vast wel goed. Altijd fijn als je een sketch of een voorbeeld aan kunt houden, dan komt het uiteindelijke resultaat altijd wel goed, groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart Wilma, die uiltjes zijn zo leuk!
    Het scrappen gaat best goed zo te zien!

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Vind de kaarten van de afgelopen dagen weer allemaal mooi. Deze is helemaal super!

    BeantwoordenVerwijderen