Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 2 april 2015

Kerstkaart - week 14 / challenge

En alweer is het donderdag....kerstkaartendag op /52weekstochristmas.blogspot
Daar het weer een nieuwe maand is is er meteen een challenge en de opdracht is: geen rechthoekige of vierkante kaart. Dit is mijn bijdrage geworden:



Een BorDotkaart, ik vind deze altijd erg leuk om te maken.
M'n kerstkaartjesvoorraad groeit gestaag,lekker hoor.

Bedankt voor de bezoekjes en lieve reacties,ik lees ze met plezier.
Lieve freubelgroetjes, Wilma

21 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart heb je weer gemaakt, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wilma,
    wat een leuke kaart ! Dat is een erg leuk patroontje !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi modelletje, mooi borduurtje!!!
    Leuk dat je meedoet met 52W...

    Creatieve groetjes, Gaby DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart en een heel mooie rand!
    Crealiefs, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kerstkaartje Wilma...leuk in dat hexagonmodelletje...en weer schitterend geborduurd...

    groetjes en een fijne donderdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Wilma en wat een mooi borduurwerk!

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige combinatie met borduren en dots, het plaatje en de kleuren bij elkaar maken er een bjoetie van. Topper hoor!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig borduurwerk!! Zo mooi passend bij de afbeelding.
    Lia, DT 52 weeks....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. schitterend mooi kaartje
    en wat een leuk patroon heb je gebruikt

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is ook een prachtige kerstkaart in dit model....leuk de geborduurde cirkel.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kerstkaart Wilma,het model vind ik erg leuk.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt.
    Het is een prachtig patroon wat je gebruikt hebt.

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterend kerstkaartje heb je gemaakt Wilma - leuk modelletjes en leuke combi, hij is super!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart geworden....mooi model!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat is dit mooi gemaakt Wilma, een mooi modelletje, een mooi borduurwerkje en een hele mooie bloem erin, opdracht is zeer zeker geslaagd. Super gedaan. Gezellig dat je mee doet met de challenge van 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat moet ik er nog aan toevoegen?
    Heel erg mooi en een leuk model.

    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Wilma. Wat een prachtig patroon. En wat een mooi je kaart van je vorige blogpost. Leuk met de uiltjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jij hebt er weer veel werk van gemaakt Wilma, wat prachtig geborduurd, het is een top kerstkaart.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Opdracht helemaal geslaagd. Mooi borduurwerk zeg. Fijn dat je meedoet met de challenge van 52 weeks to. Groetjes, Nelleke DT

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind het ook een super patroontje en jij hebt 'm erg mooi gemaakt!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen