Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 9 april 2015

Kerstkaart - week 15

En zo zitten we alweer in het 2e kwartaal van het jaar en is het weer donderdag....kerstkaartendag op de blog van 52 weeks to christmas....




Vandaag heb ik een winterse kaart,ik heb hem al even af maar nog niet laten zien.
Het mooie plaatje is van Yvonne, het patroon denk ik van sjaak van went.

Ik wens jullie een fijne dag,veel freubelplezier en dank je wel alvast voor de bezoekjes en lieve reacties. Liefs, Wilma

22 opmerkingen:

  1. Wauw! Mooi Wilma! Je hebt er je werk van gemaakt met dat borduren! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Wilma! Mooi geborduurd en ook zo een leuk patroon!

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow...wat een prachtige kaart, Wilma. Mooi borduursel en een heel lief plaatje erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. .... hoor jij wat... ?... nee... ik ook niet! Dat komt zo:... ik ben sprakeloos...! (hihi) Wat een super prachtige kaart is dit !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart....het plaatje is leuk gecombineerd met het geborduurde...schitterend!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat super mooi gedaan!!
    Het kaartje hieronder is ook super mooi geborduurd, lekker vrolijk kleurtje.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  7. SCHITTEREND kerstkaartje Wilma...prachtig geborduurd weer en dat samen met het leuke plaatje een schitterend geheel!!!

    groetjes en geniet maar lekker van de aankomende lentedagen...

    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kerstkaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Woww wat een prachtig patroon Wilma, het plaatje maakt hethelemaal af. Topkaart!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kerstkaart heb je gemaakt Wilma -- supermooi borduurtje en het plaatje erbij is een mooie combi - een toppertje!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo ontzettend mooi deze kaart, een geweldig mooi borduurpatroon.
    Het lieve plaatje maakt de kaart compleet.

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooie kaart Wilma,een mooi borduur patroon en het 3D plaatje vind ik ook heel leuk.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart,Wilma. Wat een top borduurpatroon. Leuk bijpassend plaatje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart Wilma! Zo mooi geborduurd!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Kunstig patroontje zeg ! Erg mooie kaart !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw, wat fijntjes geborduurd Wilma, het is een plaatje,
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Wilma. Wat leuk met dit borduurpatroon en dit plaatje past perfect. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig is dit patroon, weer mooi geborduurd Wilma, leuk met het plaatje van Yvonne
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schitterend kaartje Wilma prachtig borduurwerk mooi geheel.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterende kaart..ben dol op sneeuwmannetjes!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen