Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 16 april 2015

Kerstkaart - week 16

Hier is mijn wekelijkse bijdrage aan de blog 52 weeks to Christmas :



Een heerlijk borduurpatroon om te maken van Sjaak van Went met een mooi plaatje van Yvonne, blijft toch altijd weer een leuke combinatie die 2 ontwerpers gecombineerd!

Bedankt voor jullie bezoekjes en reacties,die motiveren toch altijd weer!

Lieve freubelgroetjes, Wilma

18 opmerkingen:

  1. Mooi borduurtje!!!
    Leuk dat je meedoet met 52W...

    Creatieve groetjes, Gaby DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wilma ze blijven mooi de kerstborduurkaarten. Je opkikkerkaartje van de vorige blogpost is ook prachtig. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend borduurkaartje met lief plaatje Wilma .

    Fijne dag van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Wilma..de patroontjes van Sjaak zijn ook mijn favorieten!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schitterend kerstkaartje Wilma....mooi borduurtje weer...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kerstkaart met weer een schitterend borduurwerk. Je kan er wat van hoor!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een beauty van een kerstkaart, zowel het borduurwerk en plaatje!
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een plaatje Wilma! - supermooi geborduurde kerstkaart.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart heb je er weer van gemaakt Wilma.

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze kerstkaart mag er ook weer zijn Wilma, mooi patroon en prachtig geborduurd.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi patroon en mooie kleuren. Het is een prachtige kaart geworden Wilma!

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kerstkaartje en zo mooi geborduurd! Top!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lief plaatje en erg mooi geborduurd! Groetjes Sylvia DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig kerstkaartje.....leuk plaatje !
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Wilma
    Wat een prachtige kerstkaart met dit mooie borduurtje.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart,wilma. Een lief plaatje en weer schitterend geborduurd.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen