Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 23 april 2015

Kerstkaart - week 17

Donderdag....kerstkaartendag alweer bij 52 weeks to christmas en vandaag heb ik maar weer eens een borduurkaart...



Het patroon is van linzo gekregen bij een clubje met een lief plaatje van Eline.

Fijne dag vandaag en tot morgen met de volgende kaart,want ik ga lekker op het moment.
Oja heel veel dank voor jullie berichtjes,wat iedereen al zegt,het is zo leuk om te lezen,ben echt blij met mijn actieve bloggertjes! Liefs, Wilma

17 opmerkingen:

  1. Wat een mooie verfijnde kerstkaart! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kerstkaart en het plaatje is zo lief!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig borduurpatroon op deze mooie kaart! Ik ben momenteel ook dol op borduren.
    Lia, DT 52 weeks...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. PRACHTIG kerstkaartje Wilma...super mooi gecombineerd dat borduurtje met die schattige kerstdiertjes...HEEL LEUK!!!

    groetjes en een fijne donderdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hij is weer mooi geworden Wilma, heel netjes gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie rand en past prima bij het plaatje!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend geborduurd kerstkaartje heb je gemaakt Wilma - supermooie combi en prachtig gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig geborduurde kaart,Wilma. Leuk gecombineerd met het plaatje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooie kerstkaart Wilma.
    Ook de kleuren van je borduurwerk vind ik heel mooi,past precies bij het leuke plaatje.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Wilma,

    Wat een schitterende kerstkaart heb je weer gemaakt Super mooi borduurwerk.

    Gr...Bep DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Wilma,
    Prachtige kerstkaart heb je gemaakt!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is weer prachtig Wilma, mooi patroon, prachtig geborduurd met een schattig plaatje.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Liiieeffff met die uiltjes!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Liiieeffff met die uiltjes!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die uiltjes blijven leuk, mooie kaart.
    Groetjes Lil DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen