Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 30 april 2015

Kerstkaart - week 18

Kerstkaartendag op de blog van 52 weeks to christmas

Mijn bijdrage vandaag....



Een BorDotkaartje,deze techniek vind ik zo leuk; Borduren en Bordotten op 1 kaart.

Ik wens jullie een fijne dag,lieve freubelgroetjes Wilma

Jullie bezoekje en berichtjes stel ik zeer op prijs.

14 opmerkingen:

  1. Prachtige bordot kerstkaart Wilma ,
    mooi met de vogeltjes erop .
    Fijne dag van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow....wat een mooie kaart, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart Wilma! Erg leuk borduurpatroontje is dit...

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kerstkaart Wilma, mooie geborduurde kerstballen!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend kerstkaartje heb je weer gemaakt Wilma - supermooie combinatie en prachtig gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ... sprakeloos... wat een ontzéttend mooie !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk gedaan!
    Lieve groetjes Monique DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kerstkaartje Wilma!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke techniek, hobbydots met borduurwerk.
    En een prachtige kaart van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi geborduurd en gedot Wilma, het is een prachtige kerstkaart.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi gemaakt Wilma.
    Prachtig hoe de kleuren bij elkaar passen.

    groetjes en fijn weekend, joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Wilma wat een schitterende kerstkaart! Zo prachtig geborduurd en de kleuren vind ik heel mooi :) Ik ben ook jouw nieuwe volger ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel lief kerstkaartje Wilma...leuk die geborduurde kerstballen....en daarbij een leuke plaatje weer een super kaartje...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen