Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

woensdag 22 april 2015

Mannenkaart

Vinden jullie het ook zo moeilijk om een mannenkaart te maken?

Vandaag deze Sunburst kaart gemaakt ....




Met het dessinpapier van Yvonne en een plaatje van Amy Design.
Al met al toch een echte mannenkaart.

Bedankt voor jullie bezoekjes en reacties,tot morgen met de wekelijkse kerstkaart.

Freubelgroetjes,Wilma

9 opmerkingen:

  1. Goed gelukt, Wilma. Een erg geslaagde mannenkaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem helemaal super. Je zal hem maar krijgen als man zijnde!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig geworden...Toppie!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze ook best lastig maar wat is jouw kaart super geworden!

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig mooi, vooral de sunburst!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een supergeslaagde mannenkaart Wilma - prachtig gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige mannenkaart Wilma.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Of ik mannenkaarten moeilijk vind om te maken Wilma, ik vind het héél moeilijk, jou kaart is prima gelukt, dus jou missie is geslaagd.
    Mooi gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoezo moeilijk... je hebt er een prima mannenkaart van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen