Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

dinsdag 7 april 2015

Onder moeder vleugels

Een kaart in je favoriete kleur is de opdracht deze maand bij Ons borduurkaartenblog
Nou is mijn favoriete kleur rood maar gebruik dit eigenlijk nooit om te borduren of het moet voor een kerstkaart zijn. Nu dan toch maar eens gedaan en dit is hem geworden.



Verschillende kleuren rood borduurgaren gebruikt,het patroon van sjaak van went en de uiltjes gestanst met een snijmal van Marianne. Wat rode pareltjes en dotjes geplakt,randjes gekleurd voor de finishing touch en voila....Ik vond hem best moeilijk hoe vinden jullie hem?

Ook bij m'n favoriete webshopje is een leuke uitdaging deze maand,ik mocht hier al een voorbeeldkaart voor maken maar mocht ook weer meedoen  dus wil ik daar met deze kaart ook meedoen. hobbywinkel De Egel: april challenge # 4 "vleugels"

Bedankt voor jullie bezoekjes en lieve reacties.
Freubelgroetjes, Wilma

20 opmerkingen:

  1. Wat een mooie borduurkaart weer Wilma, helemaal in de zelfde kleuraccenten. En dan de lieve uiltjes erbij, toppie!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk dat je meedoet met onze 'Vleugels' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooie lief kaartje geworden!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje, Wilma. En wat een prachtige borduurrand!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is die mooi geworden Wilma. Toch wel heel erg leuk in het rood.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend borduurkaartje heb je gemaakt Wilma - mooi hoor zo helemaal in het rood - ik vind hem super!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook ik ben dol op rood dus je begrijpt dat dit kaartje zéér in de smaak valt... ! super gedaan weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Petra
    Wat heb je een mooi borduurpatroon gebruikt in je lievelingskleur, het is een prachtige kaart geworden.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge op ons Borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Wilma.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oooo wat een plaatje Wilma, gaaf dat rood je favoriete kleur is, het is een prachtig patroon en héél mooi geborduurd.
    Dank je wel voor je trouwe deelname bij Ons borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart is het geworden Wilma. Lekker fris in dat rood en wat fijntjes geborduurd.
    Leuk dat je meedoet aan de april challenge van de Egel.
    Lieve groetjes Miranda ( dt de Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel lief kaartje Wilma....wat een schattige uiltjes erop en dat samen met het prachtige borbuurwerk een schitterend kaartje...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart,Wilma. Prachtig geborduurd en dan die lieve uiltjes,heel leuk gedaan.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Wilma. Wat een leuke kaart .
    Bedankt voor het meedoen bij ons borduurkaartenblog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi zeg zo'n volledig rode kaart ! Ik vind het een sierlijk patroontje en ben dol op uiltjes, dus een toppertje !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi zeg zo'n volledig rode kaart ! Ik vind het een sierlijk patroontje en ben dol op uiltjes, dus een toppertje !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie kaart Wilma, leuk zo in het rood!

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig Wilma, wat een mooi geheel en zo prachtig geborduurd! Gezellig dat je weer meedoet met de challenge van Ons borduurkaartenblog. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Erg leuke kaart Wilma!!!!bedankt voor het meedoen bij Ons Borduurkaartenblog,

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een vrolijke en mooie borduurkaart, leuk die uiltjes erop.
    Bedankt voor je deelname bij Ons borduurkaarten blog.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen