Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

woensdag 15 april 2015

Opkikkertje

Een opkikkertje,die komt vaak van pas!



Het mooie patroon is van Linzoo, gekregen op kaartenclubje-friedelke en het prachtige opkikkertje van Yvonne.

Genieten jullie ook zo van het lekkere weer,voor mij is het buiten nu veel te warm maar mijn gouden hondje geniet volop haha.



Bedankt alweer voor alle lieve reacties,fijne dag en tot morgen bij de wekelijkse kerstkaart.

Freubelgroetjes,Wilma

Oja ik vergeet ook altijd nieuwe volgsters welkom te heten terwijl ik daar zo dankbaar voor ben,helaas kan ik van sommige hun blogjes niet vinden,als ik de foto aanklik dan zie ik wel welke blogjes jullie volgen maar staat er geen link naar jullie blog....laat het even weten zodat ik jullie blogjes ook kan bewonderen.

10 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijk kaartje, Wilma. Daar moet je wel van opkikkeren!
    Nog een fijne dag gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kikkerborduurkaart Wilma, ik knap er meteen van op hihi!!
    Onze witte hond lag vandaag ook heerlijk in het zonnetje. Het is ook wel genieten hoor dit lenteweer!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke opkikker en prachtig geborduurde rand!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig borduurkaartje heb je gemaakt Wilma, supermooi gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Wilma.
    Mooie kleuren en een mooi borduur patroon.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Wilma en het patroon is ook super. Mooie patronen heeft Linzoo! En hij hebt er weer een beauty van gemaakt! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Het is echt mooi weer om met een borduurtje in de schaduw te zitten.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi kaartje Wilma...met weer een schitterend borduurtje erop....KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook deze kaart heb je weer prachtig geborduurd Wilma, wat een mooi patroon is dit van Linzoos.
    Het is een prachtige opkikkerkaart.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Daar kikker je echt van op.
    wat is die weer mooi.

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen