Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

vrijdag 17 april 2015

SOL

Woensdagavond was er weer een leuke SOL (ScrapOnLine)  georganiseerd op De Kaartenkast
Gezamenlijk online de basiskaart gemaakt en de dag erna zelf opgepimpt.
Vind dat oppimpen nog best moeilijk maar het resultaat mag er toch wel zijn vind ik zelf.



Bedankt voor de vele lieve reacties op al m'n posten,vind het erg leuk om ze te lezen.

Fijn weekend,lieve freubelgroetjes,Wilma

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke vrolijke kaart Wilma,toppie hoor.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel leuk opkikker kaartje Wilma..hele vrolijke kleurtjes en ook een mooi modelletje...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart, Wilma. Daar kikker je van op!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie, vrolijke kaart heb je ervan gemaakt !!!
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel vrolijke opkikker!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw een hele gaaave opkikker geworden!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke, kleurrijke opkikkerkaart heb je gemaakt Wilma! Dat is een echte opkikker!

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er superleuk uit Wilma - super gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen