Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

zaterdag 4 april 2015

Vrolijk Pasen

Ik wens jullie allemaal een vrolijk Pasen!
Dit vrolijke paaskaartje heb ik gemaakt voor een blogvriendinnetje jenny
Ik had mezelf getrakteerd op dit schattige snijmalletje van een paashaasje en die kon ik mooi nog even gebruiken voor een paaskaart.




Van Jenny kreeg ik een dag eerder deze prachtige kaart,precies in mijn lievelingkleur rood.
Ik vind hem prachtig,nogmaals dank Jenny!



Mocht iemand ge√Įnteresseerd zijn om eens een kaartje naar elkaar te sturen...ik zou het leuk vinden.
Je kunt me altijd een mail sturen.

Ik wens jullie verder een fijn weekend,lieve freubelgroetjes, Wilma

10 opmerkingen:

  1. Wat een super lief konijnenkaartje heb je gemaakt en prachtig borduurwerk erbij.
    Een heel mooi geheel zo. Fijne paasdagen Wilma!!

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een superlief paaskaartje heb je gemaakt! Jij ook fijne paasdagen en bedankt voor je lieve reacties op mijn blog/facebookberichtjes ;), groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige kaart Wilma.
    Prettige paasdagen.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtigmooi paaskaartje heb je gemaakt Wilma, hij is helemaal super!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel mooi kaartje Wilma...weer zo mooi geborduurd en ook met dat met schattige konijntje een schitterend geheel!!!

    groetjes en hele fijne paasdagen
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig paaskaartje, Wilma. Enig dat haasje!
    Fijne paasdagen gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een Prachtig Paashaasje en mooie kaart heb je gekregen..leuk idee trouwens om een keer kaartjes naar elkaar toe te sturen!! Fijne Pasen Lieve groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja en ik ben de gelukkige ontvanger! Hij is in het nog veel leuker, haha.
    Nogmaals bedankt Wilma, het ruilen was erg leuk.
    Tot de volgende keer, Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een enige paaskaart. Weer heel mooi geborduurd. En het konijntje is superleuk.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi borduurkaartje Wilma. en het kaartje wat je hebt gekregen ziet er ook heel mooi en gezellig uit!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen