Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

dinsdag 5 mei 2015

Bloemenkaarten

Ook bloemen zijn niet weg te denken bij het kaarten maken vind ik zelf,die kunnen voor vele doeleinden verstuurd worden,vandaag dus deze 2...



Bovenstaande is de Goody borduurkaart bij de hobbyzine van vorige maand.



En deze bovenstaande komt uit het pakket van stitch en do,meestal prik ik mijn patronen zelf vind dit nl ontzettend ontspannend werken maar een keer pakketjes tussendoor is ook wel leuk en handig.

Superbedankt voor jullie vele reacties weer,ik waardeer ze enorm.

Freubelgroetjes, Wilma 


11 opmerkingen:

  1. 2 schitterende kaartjes Wilma...heel mooi die borduurpatoontjes ....ik vind de bovenste een hele mooie kleurencombinatie...ook die geponste hoekjes is een leuk detail....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wilma. Ik vind je kaarten prachtig.. De narciskaarten heb ik ook gemaakt ik vind dat een erg leuk pakket,zulke prachtige patro en. Alleen hebik de groene kleur een andere kleur voor gebruikt. Dat vind ikzelf even mooier. Die van. Mij staan op het blog van de lage hoeve . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaarten in deze frisse kleurtjes, Wilma.
    En bloemenkaarten kun je inderdaad niet genoeg in huis hebben, altijd goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig deze bloemenkaarten. Voor elke gelegenheid geschikt.
    Jouw borduurwerk is altijd zo mooi en netjes, mijn complimenten hoor!

    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wilma, je kaarten zijn erg mooi! Plaatjes stuk voor stuk. Zo'n pakketje is af en toe zeker makkelijk. Ook handig om mee te nemen. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaarten heb je gemaakt Wilma. Mooie patronen, vooral de bovenste.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie bloemen kaarten Wilma,lekker fleurig.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw Wilma! Wat een schitterende kaarten!! Zo heerlijk fris en zo mooi :) Echt top!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke bloemen kaarten ook heel mooie patronen gebruikt Wilma.
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige borduurkaarten Wilma, mooie patronen en prachtige kleuren. Vooral die perzik kleur vind ik zo mooi zacht van kleur!! Toppers!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat zien ze er weer prachtig uit, daar zitten weer heel wat uurtjes in! Ik vind het prikken juist het vervelendste werkje... maar ja, zonder prikwerk geen borduurwerk haha!

    BeantwoordenVerwijderen