Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

zondag 24 mei 2015

I ❤️ Holland

Vandaag een I ❤️Holland kaartje...het patroon is van Linzoo wat beschikbaar is gesteld op Antreskaartborduurclubje



Het plaatje van Yvonne en meer valt er niet over te vertellen.
Ik wens jullie een fijn pinksterweekend,het weer werkt vandaag al lekker mee.
Bedankt voor de vele lieve reacties op m'n vorige kerstkaartje.

Freubelgroetjes, Wilma 

11 opmerkingen:

  1. Wilma, volgens mij kan je nog vertellen dat je het met veel plezier geborduurd hebt, dat straalt er in ieder geval wel vanaf.
    Wat een mooie, frisse kleuren heb je gebruikt.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk Hollands kaartje, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Hollands kaartje geworden met bijpassende kleuren!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pracht Hollands borduurkaartje heb je gemaakt Wilma - supermooi combi en super gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige Hollandse kaart.Een heel mooi geheel.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker Hollands en heel mooi!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige Hollandse kaart Wilma! De kleuren van jouw borduurtjes zijn weer super mooi, prachtig plaatje ... helemaal top!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, wat een mooie kaart Wilma.
    En ik zag dat ik er een heleboel gemist heb.
    Ze zien er allemaal weer toppie uit!!

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Wilma, een heel mooi borduurpatroon met een heel mooi super hollands plaatje. Top gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Wilma. Schitterend deze kaart en wat een leuke combi plaatje en patroon. Alkes past perfect. Top. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een schitterende kaart! leuk die kleine hobbydotstickertjes ertussen!

    BeantwoordenVerwijderen