Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 7 mei 2015

Kerstkaart - week 19 tevens challenge

Zoals een ander blogvriendinnetje als schreef; kerstkaartendag in blogland.
Op 52 weeks to Christmas is de challenge van deze maand "gebruik kerstbomen en sterren op je kaart" en dat is bij mij deze geworden...



Ik bedank jullie weer voor de lieve reacties en wens jullie een fijne dag.
Freubelgroetjes, Wilma 

19 opmerkingen:

  1. Leuke mooie kerstkaart Wilma, super gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart heb je gemaakt Wilma. Knap om elke week een kerstkaart te maken ....
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is echt VROLIJK kerstfeest!!
    Lia DT 52 weeks...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Wilma,

    Wat een mooie, vrolijke Kerstkaart! Super mooi gemaakt in die kleurtinten :)
    Prachtig afgewerkt met die gouden sterren, echt Kerst!

    Knutselgroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie vrolijke kaart Wilma.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een pracht van een kerstkaart Wilma - supermooi gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk vrolijk kerstkaartje Wilma! Genoeg sterren en kerstbomen te zien ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een vrolijk kerstkaartje is dit....prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kerstkaart is het geworden Wilma. Kerstbomen en sterren zijn er genoeg te vinden op je kaart. Bedankt weer voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je had je kerstkaart al gelinkt Wilma, dus je hoeft de link dan niet meer in de reactie bij het blogbericht achter te laten. Ik ben er zo ook gekomen en dat is prima zo, zo ding je ook mee naar de prijs. Dank je wel.

      Verwijderen
  11. Hoi Wilma,

    Wat een vrolijke kerstkaart zo met al die bomen geweldig, bedankt dat je weer meedoet met de Challenge.

    Gr...Bep DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Wilma,

    Supervrolijke kerstkaart.Zo te zien zijn er bomen en sterretjes genoeg :)

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kerstkaartje Wilma!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Wilma het is een heel leuk kerstkaartje geworden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gave kerstkaart Wilma, mooie kleuren en papiertjes, de bomen staan geweldig.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een leuke en goed gelukt met de sterren en boompjes!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. een vrolijke kaart in vrolijke kleurtjes!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig kerstkaartje Wilma....deze had ik even gemist....

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen