Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 14 mei 2015

Kerstkaart - week 20

Vandaag is het alweer donderdag dus kerstkaartendag op 52 weeks to christmas
Vanuit mijn vakantie adres in Overijssel waar wij lekker een midweekje genieten plaats ik dit kaartje.
Ik heb deze vorige week nog afgemaakt zodat ik toch mijn bijdrage kan leveren deze week.
Dit is hij geworden....weer een BorDotkaart,ik vind ze zo leuk om te maken!




Ik heb geen freubelspullen meegenomen maar ik mis het wel hoor,toch verslaafd haha.
Gelukkig een stapel boeken bij me dankzij de vele tips van een medeblogvriendinnetje,maar het weer werkt hier gelukkig prima mee dus ook van lezen komt niet heel van haha.
Morgen helaas weer op naar huis alhoewel toch ook wel lekker.

Ik wens jullie een fijn weekend,lieve freubelgroetjes,Wilma
Oja en natuurlijk weer heel veel dank voor jullie lieve reacties,ik lees ze heel graag.

18 opmerkingen:

  1. Mooie kerstkaart heb je gemaakt.
    Jammer dat je niks bij je hebt om te hobby-en. Ik neem meestal wel iets mee om te borduren of te knippen. Het komt niet altijd uit de tas ....
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart heb je gemaakt, Wilma. Goed idee om alvast in het voren te werken, kunnen we toch van je kaartje genieten deze week!
    Fijne vakantie, geniet ervan en veel leesplezier gewenst :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wilma wat is dit mooi! Je hebt het heel mooi geborduurd en de details vind ik ook echt super! Geniet van je laatste dagje vakantie :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kerstkaart Wilma!
    groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wilma,

    Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt en ondanks je vakantie toch weer meedoet geweldig, bedankt.

    Gr...Bep DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een pracht van een kerstkaart is het geworden Wilma - mooi combinatie.
    Nog veel plezier op je vakantieadres.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wilma,

    Een prachtige kerstkaart. Leuk is de omlijsting van het plaatje met het mooie borduurwerk.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw Prachtig Wilma..leuke combinatie!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. weer heel netjes gedaan zeg, superkaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Weer een hele mooie kerstkaart.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi kerstkaartje Wilma....
    en nog een fijn weekend in Overijssel....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi geheel zo, ook met dat borduurwerk erbij. Altijd prettig even een weekje weg, maar thuiskomen nog fijner. Fijn dat je deze week weer een kerstkaart geplaatst hebt. Groetjes, Nelleke DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele mooie kerstkaart. Mooi met het borduurtje en de dots. Leuk plaatje erbij gekozen!! Toppie!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi is je kerstkaart Wilma, je hebt veel technieken gebruikt, mooi gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterende Kerstkaart Wilma! Erg leuk die combi van borduren en dotten. Geniet van je vakantieadres in Overijssel! :) (Leuk, wij wonen aan de rand van Overijssel 2 km van de 'grens' met Gelderland, ben je dichtbij)

    Knutselgroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen