Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 21 mei 2015

Kerstkaart - week 21

En alweer is het kerstkaartendonderdag op de blog van 52 weeks to christmas
Toch wel vreemd hoor om in deze tijd een kerstkaart te maken maar ik wil het toch blijven proberen.
Deze week heb ik deze gemaakt...



Een borduurpatroontje van sjaak met een plaatje van ...geen idee haha.

Ik bedank jullie weet voor de lieve reacties en wens jullie een fijn zonnig dagje toe.
Lieve freubelgroetjes, Wilma

19 opmerkingen:

  1. Wat leuk gedaan Wilma....het geborduurde gecombineerd met de kerstklokjes.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw...je hebt er weer een juweeltje van gemaakt, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart Wilma, past ook erg mooi bij elkaar (plaatje en borduursel).
    Ik heb mijn borduurspullen ook weer opgezocht en wil het op vakantie meenemen.
    Lijkt mij wel leuk om ook weer een paar van deze kaarten te maken.

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kerstkaartje weer Wilma...mooi gecombineerd het plaatje met het fijne borduurwerk....KNAPgedaan!!

    Groetjes en nog een fijne donderdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig geborduurde kaart super
    Groetjes Lil DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart geworden Wilma..heb dit patroontje ook al meerdere malen gebruikt!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart heb je gemaakt !!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een pracht van een kerstkaart Wilma - supermooie combi.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooie kerstkaart Wilma! Ik snap dat het gek is om met de winter in je hoofd te zitten als buiten de zon schijnt hihi ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. schitterend mooi kaartje
    erg mooi borduurpatroon

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Wilma. Prachtig deze kaart. je kaart hieronder is ook prachtig heel mooi met deze zacht kleuren. Knap dat je het blijft volhouden, iedere week een kerstkaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart, prachtig geborduurd Wilma, super!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtige kaart Wilma!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je kaart is weer super mooi Wilma! leuk gedaan.
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kerstkaart Wilma!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kerstkaart,Wilma. het borduurwerk is heel mooi gecombineerd met het plaatje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi borduurkaartje!
    Vind je ook niet dat het voordeel van nu kerstkaartjes maken is dat je sneller eens iets van vroeger uit de kast haalt, en meer variatie in materialen, technieken hebt dan wanneer je alles tegelijk maakt?
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi patroon en zo een prachtige kaart!

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. De zon schijnt en dan kerstkaarten maken... ik weet precies wat je bedoelt. Het voelt raar. Mooie kaart!
    Groetjes, Janine DT-52WTC
    http://janinescreaties.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen