Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 28 mei 2015

Kerstkaart - week 22

Laatste donderdag van de maand mei alweer en tevens weer kerstkaartendag op de blog van 52 weeks to christmas natuurlijk! Er zit ook weer een challenge aan vast met het thema "alles mag" .

Dit is mijn bijdrage; een kaart in niet traditionele kerstkleuren;



Het komt uit een stitch en do pakketje,is het plaatje van Yvonne ook niet superschattig?

Een fijne dag gewenst,bedankt voor jullie bezoekjes,liefs Wilma

24 opmerkingen:

  1. Mooie kaart heb je geborduurd Wilma. Je kleuren zijn super !!!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje, Wilma. Mooi in die pastelkleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie geborduurde kaart,Wilma. Het is inderdaad een schattig plaatje.Leuke pastelkleurtjes.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve kerstkaart is dit!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Wilma!!! Mooie kleuren prachtig borduurwerk en een mooi en lief kerstplaatje. Super gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie "ijzige" kleuren, schitterend geborduurd

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart Wilma ! Heel mooi bij elkaar passend !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk kerstkaartje, ook weer prachtig geborduurd!
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooie kerstkaart Wilma.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend geborduurd kerstkaartje Wilma - een supermooi combi.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt met een super leuk plaatje!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kerstkaart heb je gemaakt Wilma!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig borduurkaartje heb je gemaakt!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kerstkaart, mooi borduurwerk
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi kerstkaartje Wilma....zo fijntjes dat borduurwerk weer ...petje af hoor....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schattig is je kaart Wilma, mooi patroon, prachtig geborduurd, héél mooi gemaakt weer.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kerstkaart Wilma! Je hebt heel mooie niet-traditionele kleuren gebruikt en natuurlijk weer top geborduurd :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Wilma ,
    Ook mooi borduurwerk op de kaart zeg wooww,
    schattig plaatje in de midden , leuk hoor !!

    Fijne dag van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige snoezige kerstkaart geworden!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaart heb je geborduurd.
    Groetjes Lil DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Misschien zijn het niet de traditionele kerstkleuren maar ze doen wel winters aan.
    Een hele mooie kaart heb je ermee gemaakt!

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen