Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

zaterdag 30 mei 2015

Opkikkerkaart,AHstekjes en randjesupdate...

Deze kun je niet genoeg hebben....een opkikkerkaart.



Het patroon word aangeboden op de Facebookpagina van Christien van den Akker , ik heb deze gecombineerd met een nieuw opkikkerplaatje van Yvonne.
Hoe vinden jullie hem?


Ook heb ik vandaag de AH Stekjes naar buiten verplaatst,ben benieuwd wat het gaat worden.
In de middelste bak zitten aardbeiplaatjes vol aardbeien die gewoon de winter buiten overleefd hebben en links nog wat gekochte sla en ui plantjes.




Ook nog een update van de geborduurde randjes,wat vordert het jaar toch weer snel he?!
Ga zometeen weer beginnen aan de randjes van deze week,ik verveel me niet haha.



Bedankt voor de lieve reacties weer op m'n vorige kaart,ik wens jullie nog een fijn weekend!
Lieve freubelgroetjes, Wilma

16 opmerkingen:

  1. Hoi Wilma,
    Daar kikker je. Meteen van op toch....
    Wat een leuke kaart!!
    Wat worden je plantjes al lekker groot.
    En je randjes lap schiet inderdaad ook al op...
    Tja een jaar is zo om......we hebben ook zoveel te doen hihihi

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wilma. Wat een prachtige opkikkerkaartje. Past mooi in dit patroon dit zijn leuke plaatjes. Ik heb dit vel ook net gekocht. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi opkikkerkaartje Wilma...en leuk zo je groentetuintje....ook een leuke bezigheid....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een pracht van een beterschapskaartje Wilma - supermooi gedaan.
    Leuk je tuintje en de randjes schieten ook op.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eeen superleuke beterschapskaart,Wilma. De merklap schiet ook al op zie ik.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie, vrolijke opkikker is het geworden. Je plantjes staan er mooi bij.
    Leuk die randjes!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een vrolijke opkikkerkaart heb je gemaakt. Daar kan je weer iemand heel erg blij mee maken.
    Je plantenkas is mooi zeg, je gaat er vast van genieten als je kan oogsten.
    De randjeslap schiet ook al aardig op. Mooie werken zijn dat.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart, en je randjesdoek begint al aardig lang te worden, wat een werk zeg!!
    Ik ben benieuwd wat er van je platjes gaat worden, laat je ze ook zien als ze volgroeid zijn???
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel leuke kaart weer, Wilma. Ook je plantenbak ziet er goed uit, en je randjeslap gaat ook hard. Ik kom momenteel nergens toe, sinds mijn moeders overlijden. Ga vandaag maar eens aan de naai.
    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart Wilma,leuk plaatje ook.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een heerlijk vrolijk opkikkerkaartje Wilma! Daar kikker je meteen van op als je die mag ontvangen :) Jouw AH stekkies zien er goed uit! Dat wordt lekker smullen :) Wat een prachtige borduurrandjes! Heel veel werk zit daarin zeg!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke opkikker, Wilma. Erg mooi kaartje geworden!
    En wat ga je goed met de borduurrandjes. Een heel werk lijkt me dat.
    En wat zien je plantjes er goed uit. Veel succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie en vrolijke opkikker! Daar kikkert de zieke vast snel van op!

    Knutselgroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart,als je hier nog niet van op knapt!!!
    Leuk al die kleurtjes..het gaat goed met je borduurrandjes.
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke opkikkerkaart.
    Als je daar niet van op gaat knappen weet ik het niet meer.
    Je plantjes doen het erg goed, leuk om te zien.

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart en wat ben je goed bij met de randjes..loop achter ben bezig met een inhaalslag! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen