Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

vrijdag 8 mei 2015

SOL kaartje

Gisteravond was er weer eens een superleuke SOL (ScrapOnLine) georganiseerd bij De Kaartenkast
Paar dagen van te voren krijg je een lijstje met de benodigdheden zodat je die alvast kunt snijden en dan is het altijd een verrassing wat het eindresultaat gaat worden. Nou dit is het geworden....


En zeer plat op te vouwen om op te sturen...






Daar het challenge van deze maand "cijfers en/of letters" is bij Hobbywinkel De Egel wil ik deze kaart hier graag voor mee laten doen.

Bedankt voor jullie bezoekjes en lieve reacties wens ik jullie alvast een heel fijn weekend.

Lieve freubelgroetjes,Wilma

15 opmerkingen:

  1. Super leuk dat je meedoet met onze 'Letters/cijfers' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit een leuk project Wilma.
    Toppie hoor.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart Wilma, leuk model.
    Je kaarten hieronder zijn ook erg mooi.
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige leukerd geworden en handig dat het opgevouwen kan worden bij het versturen!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke verjaardagskaart Wilma! Zo vrolijk :) Leuk hè een SOL. Ik vind het altijd zo spannend wat het uiteindelijk gaat worden hihi.
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke, vrolijke variant van de sol heb je gemaakt. Super !!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuke en vrolijke kaart heb je ervan gemaakt, Wilma. Leuk modelletje ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is helemaal super Wilma - prachtig gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi kaartje Wilma....leuk modelletje en handig dat die ook zo in een envelop past....

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuke vrolijke kaart,Wilma. Apart model ook.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oooh dat is een leukerd! Mooi model.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke en gezellige kaart Wilma. Een heel mooi en makkelijk te maken standaardje. Dat hebben ze heel slim bedacht zo!! Top hoor, ga ik zo ook eens doen!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart is dit.
    Dit model heb ik nog niet eerder gezien.
    Succes bij de challenge.

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk eindresultaat van de SOL Wilma. Het ziet er vrolijk uit en zo handig dat deze creatie plat te versturen is.
    Leuk dat je met deze creatie meedoet bij onze mei-challenge.
    Lieve groetjes Miranda (dt-de Egel)

    BeantwoordenVerwijderen