Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

zaterdag 16 mei 2015

Uilen pennenbakje

Na een heerlijk midweekje weer thuis en meteen een regenachtig dagje,tja wat kun je dan beter doen dan lekker aan de freubel....wat heb ik het gemist!
Kon ik eindelijk een nieuw projectje afmaken waar ik al aan begonnen was:





Dit patroon is beschikbaar gesteld op Antre's hobby hoekje en ik vond hem zo leuk.
Vind het knipwerk best moeilijk om het netjes te krijgen maar ben toch best tevreden.

Ik wens jullie een fijn weekend, bedankt voor de vele reacties weer op m'n kerstkaart,altijd gezellig als m'n email pingelt met deze lieve reacties. Freubelgroetjes, Wilma

13 opmerkingen:

  1. Wat een gave pennenbak, Wilma. Vind 'm super leuk geworden in mooie kleurtjes.
    Jullie hebben het afgelopen week wel getroffen met het mooie weer. Nog een fijn weekend gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wilma hij is echt super leuk geworden! Mooi geknipt ;) en mooie kleuren :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig geworden en netjes afgewerkt hoor..ook leuk als kadootje weg te geven!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk pennenbakje heb je gemaakt Wilma - superleuke uil is dat - helemaal toppie gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wilma,

    Superleuke creatie.Leuke uil een beetje grappig ook met zijn wiebeloogjes.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is die leuk !!!! Als je daar naar kijkt word je elke keer weer vrolijk.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat schattig Wilma, daar kun je leuke pennen in verzamelen, wat zal dat leuk staan op je werktafel.
    Lieve groetjes.Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooohhh, die is leuk.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk pennenbakje! Super mooi gedaan dat uiltje met die grappige wiebeloogjes.
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig hoor, ik vind je knipwerk er goed uitzien. Mooi gedann Wilma!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Errug leuk pennenbakje! Altijd handig om zo'n bakje te hebben... Leuk gedaan in het model van de uil :) Die heeft vast een schitterend plekje gekregen...

    Knutselgroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een ontzettend leuk en ook mooi pennenbakje heb je gemaakt, enig om je je bureau neer te zetten. Uiltjes zijn zo leuk om creatieve dingen mee te maken :)

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen