Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

maandag 4 mei 2015

Vlinders en een verhuizing

Vandaag een echte vlinderkaart afgewerkt...


Het patroon komt uit het laatste hobbyjournaal en gecombineerd met het nieuwste knipvelplaatje van Yvonne is het toch een schitterend geheel?



Toevallig is het thema bij Ons borduurkaartenblog deze maand Challenge #19 - Vlinders dus tja....

Verder ben ik afgelopen week druk geweest met het inrichten van mijn "eigen" hobbykamertje!




Daar zoonlief z'n eigen stekkie heeft is er een kamer vrij gekomen boven,ieder nadeel heeft z'n voordeel zullen we maar zeggen. Ben er nog niet helemaal klaar mee maar kan nu alvast vooruit zodat ik wat kaartjes kan afwerken want dat schiet er dan wel bij in.

Bedankt weer voor jullie bezoekjes en berichtjes, ik geniet er steeds weer van om ze te lezen.

Lieve freubelgroetjes, Wilma

17 opmerkingen:

  1. Prachtig borduurwerk en een mooie combinatie met het plaatje.
    Heerlijk hè zo'n eigen stekkie! Ziet er leuk uit.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Wilma
    Wat ben je lekker snel, je kaart is prachtig, mooi geborduurd, ik vind het juist leuk om met een zelfde patroon verschillende kaarten te zien.
    Prachtig gemaakt weer.
    Wat een bofbips ben jij met een eigen hobbykamertje, ik zit altijd aan de eettafel te freubelen, ook gezellig hoor.
    Dank je wel voor je trouwe deelname aan Ons borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Wilma,de kleuren combinatie past perfect bij elkaar.
    Suc6 Met het indelen van je hobby kamer.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Wilma super mooi geborduurd! Fijn om je eigen plekje te hebben om te knutselen.
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige borduurkaart Wilma heel mooi gedaan en met een mooi plaatje. Wat fijn dat je nu een eigen knutselkamer hebt. Maar ja, wel een kind minder om voor te zorgen thuis en dat is toch vaak ook wennen en een echt gemis!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wilma. Prachtig je vlinderkaart. Mooie patroon! bedankt voor het meedoen bij ons borduurkaartenblog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie vlinderkaart, Wilma.
    En wat een lekker plekje voor jezelf om te freubelen. Ziet er gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw Wilma! Schitterend geborduurd!! Je nieuwe hobbykamer ziet er super leuk uit :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. je kaart ziet er weer schitterend uit! Wat lekker dat je je eigen plekkie hebt, lekker alles bij de hand... heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Wilma, je kaart is schitterend. Dat je toevallig hetzelfde patroon hebt gebruikt, geeft toch helemaal niks? Hij is heel anders. Je hebt hem erg mooi gemaakt en wat heb je een heerlijke hobbykamer! Bedankt voor je deelname bij Ons borduurkaartenblog. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende kaart..en je hobbykamer ziet er al leuk uit!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterend borduurkaartje heb je weer gemaakt Wilma - een supermooi combi.
    Wat leuk dat je nu een eigen knutselkamertje hebt, geniet ervan!

    Groetjes,
    Misseke


    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig is je kaartje weer Wilma...en ook je hobbykamer ziet er piekfijn uit....om jaloers op te worden....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart weer,Wilma. Fijn dat je nu een hobbykamer hebt. Lekkere grote kast en alles bij de hand.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super mooi wer geworen en een gezellig kamertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Wilma
    Je kaartje is prachtig met dit mooie patroontje en plaatje en net als Corrie vind ik het leuk om verschillende kaartjes te zien met hetzelfde patroontje.
    Leuk dat je weer meedoet aan de challenge op ons Borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige vlinderkaart, mooi patroon ook.
    succes met je mooie hobbykamer.
    Bedankt voor je deelname bij Ons borduurkaartenblog.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen