Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

zondag 7 juni 2015

25 jaar...

Net thuis van een superleuk feestje van mijn lieve schoonzus en zwager,zij zijn 25 jaar getrouwd,super toch want dit is tegenwoordig niet meer altijd vanzelfsprekend....

Ik had een kaart gemaakt maar domme ik vergeet een foto te maken,gelukkig heb ik heb net toegestuurd gekregen dus kan ik hem hier plaatsen,ik had het patroon namelijk gekregen op het clubje van De Schatkist en ja de voorwaarde is dan wel dat je het kaartje laat zien dus dat kan nu.
Hier dan de kaart....



Nu met de beentjes omhoog want hoe leuk het feestje ook was,ik lig nu een paar dagen in de lappenmand....fijne avond nog en bedankt weer voor de reacties.

Freubelgroetjes, Wilma

13 opmerkingen:

  1. Wat een mooie romantische kaart heb je gemaakt, Wilma. Erg mooi gedaan ook in combinatie met het borduursel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende geborduurde kaart Wilma, mooie kleuren, het patroon is ook prachtig, mooi geborduurd weer.
    Beterschap vrouwtje.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie huwelijkskaart,Wilma.prachtig borduurpatroon.Beterschap.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend borduurkaartje heb je gemaakt Wilma - supermooi!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Wilma, wat een supermooi patroon. Van harte beterschap! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart Wilma,mooi patroon en borduurwerk.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Wilma! Weer zo ontzettend mooi geborduurd en de twee lovebirds zijn zo'n leuke touch erbij :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige geborduurde kaart heb je gemaakt.
    Heel leuk zo met de lovebirds.

    groetjes en sterkte, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige schattige kaart heb je gemaakt...en mooi afgewerkt!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Wilma. Prachtig deze kaart. Mooi patroon en kleurtjes. Beterschap. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super mooie kaart heb je gemaakt.
    Beterschap!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart voor je schoonzus en zwager.
    Mooie kleuren en ook weer prachtig geborduurd.

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De kaart is schitterend Wilma! Mooi geborduurd en lief plaatje.

    Liefs Maartje

    BeantwoordenVerwijderen