Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

woensdag 10 juni 2015

Blauw...

Op de blog van Creaine Challenges is deze maand de opdracht " #49 borduren in de kleur BLAUW"
ook moet er een patroon van Linzoo gebruikt worden, ik wil graag meedoen met deze kaart:



Het patroontje heb ik al een keer eerder gemaakt,toen als kerstkaart maar hij leent zich er ook prima voor als verjaardagskaart dus bij deze...

Bedankt weer voor de lieve reacties,een fijne middag nog en tot morgen,kerstkaartendag 🎄

Freubelgroetjes, Wilma

15 opmerkingen:

  1. En blauw is ie.
    Wat heb je er weer een mooi kaartje mee gemaakt.
    Prachtig !!

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zou je door kunnen geven welk nummer dit patroontje heeft?
    Het is een prachtig kaartje. Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wilma het patroon leent zich inderdaad prima voor een verjaardagskaart :) Hij is weer prachtig geborduurd! Het plaatje erbij is ook heel leuk :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig borduurkaartje heb je gemaakt Wilma - mooie combinatie.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart Wilma! Mooi!

    Bedankt voor je deelname aan de challenge bij Creaine Challenges, en veel succes

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig,Wilma.Mooi bijpassend plaatje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wilma
    Je hebt een prachtig patroon gebruikt voor je blauwe kaart, mooi geborduurd en afgewerkt.
    Dank je wel voor het meedoen bij Creaine challenges.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een prachtige kaart! Je borduurwerk zorgt er voor dat het plaatje mooi uitkomt! Bedankt voor je deelname aan de challenge bij Creaine! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart! Gezellig dat je mee doet met de challenge van Creaine.
    Groetjes Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een prachtige kaart :)
    Dank je wel voor je deelname aan creaines challenge.

    groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Wilma, schitterende kaart heb je gemaakt. Gaaf patroon en super geborduurd. Gezellig dat je weer meedoet met de challenge bij Creaine. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen