Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

zaterdag 20 juni 2015

Freubelstop...

Hallo lieve freubelblogvriendinnetjes,
Het is even stil aan deze kant omdat ik in de lappenmand lig,ben afgelopen maandag totaal door m'n rug gegaan en normaal ben ik met een paar dagen wel weer redelijk op de been maar nu wil het niet lukken,zelfs met de morfine krijg ik het niet eronder,balen is het.
Natuurlijk produceer ik nu dus niks maar ook jullie blogjes bezoeken lukt niet echt vanwege de morfine bewegen de lettertjes een beetje teveel voor m'n ogen haha.
Hopelijk kan ik snel weer langskomen.
Fijn weekend en een dikke knuffel,groetjes, Wilma

11 opmerkingen:

  1. Veel beterschap en sterkte Wilma!

    Liefs Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sterkte, Wilma, en heel veel beterschap gewenst.
    Tot gauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wilma wat verschrikkelijk dat je door jouw rug heen bent gegaan! Heel veel sterkte en beterschap!!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel beterschap Wilma ..... Ik duim voor je dat het snel weer wat beter met je gaat.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is balen. Heel veel beterschap Wilma!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat naar Wilma.
    Heel veel beterschap.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Veel sterkte en beterschap Met je rug. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. goh Wilma... ik schrik ervan als ik je berichtje lees...!! Heel veel sterkte toegewenst, neem de tijd om weer op te knappen hoor, groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel veel beterschap Wilma.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Och Wilma wat naar voor je dat je zo een rugpijn hebt....hopelijk gaat het snel de betere kant op....doe maar rustig aan hoor ....wij blijven gewoon hier....en kom gerust af en toe een kijkje nemen als het het lukt...
    heel veel beterschp meis...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goh Wilma dat is balen voor je! Beterschap en hopelijk tot snel!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen