Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 4 juni 2015

Kerstkaart - week 23

En ja hoor,hier ben ik weer met een kerstkaart want het is donderdag en dus kerstkaartendag op de blog van 52 weeks to Christmas



Het patroon is van Linzoo en het prachtige plaatje van Yvonne.

Bedankt weer voor alle lieve reacties,ik wens jullie een fijne zonnige dag,hier schijnt hij al!

Lieve freubelgroetjes, Wilma

13 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje, Wilma. En wat een mooi borduurpatroontje heb je erbij gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Wilma en leuk patroontje heb je gebruikt!

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk lief kerstkaartje is het geworden Wilma, bedankt weer voor het mee doen bij 52 WTC, groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Wilma.
    Echte kerstkleurtjes en een leuk plaatje.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. goede kleuren bij het plaatje uitgezocht, het is weer een perfect geheel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend kerstkaartje is het geworden Wilma - een supermooie combi.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een super lief kerstkaartje Wilma....knap gedaan weer...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is weer prachtig,Wilma.Het borduurwerkje past heel mooi bij het plaatje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een bjoetie van een kerstkaart Wilma. het borduurwerk lijken net allemaal laagjes op elkaar. Top gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weer een heel leuk kaartje, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig lief kaartje geworden!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lief kaartje
    Groetjes Lil DT 52 weeks to christmas

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super mooi kaartje, leuk geborduurd.
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen