Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

dinsdag 2 juni 2015

Samenwonen/nieuw huis

Dit kaartje kan voor beide doeleinden gebruikt worden....



Het patroon is van Ann's Paper en het plaatje uit de oude doos..

Deze maand is de nieuwe challenge bij Hobbywinkel De Egel "Feest met een twist"
Vind deze wel passen bij dat thema toch?

Bedankt weer voor de lieve reacties en tot de volgende kaart,zal wel de donderdag=kerstkaartendag worden.

Lieve freubelgroetjes, Wilma 

14 opmerkingen:

  1. Wat een leuke, kleurrijke kaart Wilma.
    Een feestelijke kaart die voor heel veel doeleinden kan worden gebruikt.
    ook een jubileum ofzo
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie en feestelijke kaart, Wilma. Erg leuk gedaan zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het zeker een feestkaart met een twist Wilma! Super leuk gedaan met het prachtige borduurtje en het mooie plaatje! Super leuk dat je een kaart hebt gemaakt voor twee doeleinden! Dat is heel handig ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Feestelijke en mooie kaart,Wilma.Hij kan zeker voor meerdere feestelijke gebeurtenissen gebruikt worden.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een erg leuke kaart met een heel mooi plaatje!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer een Prachtige kaart en mooi afgewerkt!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart met een prachtig patroon. Heel mooi borduurwerk!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een pracht van een kaart Wilma - supermooi gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie kaart weer Wilma....toppie!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is zeker een feestelijke kaart en heel geschikt voor onze juni challenge Wilma. Mooi geborduurd een feestelijk plaatje en leuk om het witte deel met een fotorandschaar uit te knippen, maakt het nog speelser vind ik.
    Dank je voor je deelname aan de juni challenge van de Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt-de Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel feestelijk dit kaartje zeg! Met de knallende kurken kan het niet anders dan dat er wat te vieren is!
    Dank je wel voor het meedoen bij de Egel!
    groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

  12. Mooi geborduurd, gaaf kaartje ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze 'Feest' Challenge !
    Een leuk en gezellig (knutsel) zondag
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat gaaf dat je meedoet met onze 'Feest' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen