Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

vrijdag 12 juni 2015

Weer blauw...

Op de blog van ons borduurkaartenblog is er weer een leuke challenge en dat is deze maand 
" #20 - blauw met een andere kleur  " Dit is mijn bijdrage geworden:



Het patroon is van Linzo wat ter beschikking is gesteld door Antre's hobby hoekje en het plaatje uit de oude doos.

Bedankt voor de lieve reacties steeds weer,ik wens jullie een fijn weekend en tot de volgende keer.

Freubelgroetjes, Wilma 

14 opmerkingen:

  1. Hoi Wilma. Prachtig deze kaart een schitterend patroon is dit bedankt voor het meedoen bij ons borduurkaartenblog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. MOOI is je kaart Wilma, ook het patroon is prachtig,weer héél mooi geborduurd, gezellig dat je weer meedoet bij Onsborduurkaartenblog.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een mooie kaart, Wilma.
    Jij ook een fijn weekend gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie rand en een heel leuk plaatje!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het blauw kleurt zo mooi met het roze Wilma! Prachtige beterschapskaart :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is weer een plaatje Wilma - prachtigmooi borduurkaartje.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer een schitterend kaartje Wilma...heel mooi die kleurtjes...leuk plaatje met die blauwe klompen...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig Wilma, wat een supermooie kaart heb je gemaakt. Leuk dat je weer meedoet met de challenge van Ons borduurkaartenblog. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Wilma,

    Een super mooie kaart heb je gemaakt! Bedankt voor het meedoen bij Ons Borduurkaartenblog!,
    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is wel een hele mooie kleurencombi hoor Wilma, dat roze met blauw, en het bloemen/ klompenplaatje past er perfect bij!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Wilma, mooi geborduurd!

    Liefs Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart met mooi borduurwerk
    Bedankt voor meedoen bij Ons borduurkaartenblog.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is weer een prachtige kaart,Wilma.Plaatje past er perfect bij.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen