Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

woensdag 29 juli 2015

Opkikkerkaart

Hallo blogvriendinnetjes,na een hele lange tijd begin ik meteen maar met een Opkikkerkaart,die kunnen we allemaal wel eens gebruiken.



Ik begin voorzichtig aan weer aan het freubelen,valt nog niet mee,m'n rug heeft deze keer een fikse opdonder gehad,even een pas op de plaats gemaakt en tevens was het ook een waarschuwing...
Maar ik hoop weer lekker te produceren en ook jullie blogjes te komen bezoeken,vanwege de morfine was het lezen en kijken niet echt ontspannend....

Lieve freubelgroetjes, Wilma

10 opmerkingen:


  1. Hoi Wilma...
    leuk dat je weer even terug ben...maar minder is natuurlijk dat je zo een rugpijn heb gehad...hopelijk gaat het de goede kant op nu...
    Je kaartje is weer een beauty...prachtig gecombineerd allemaal
    Beterschap nog met je rug
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke opkikker kaart, Wilma.
    Fijn dat je er weer bent en hopelijk weer snel helemaal de oude!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wilma leuk je weer te lezen! Wat naar dat je nog steeds zo'n last hebt van jouw rug! Het is ook echt een deel van het lichaam dat moeilijk en langzaam herstelt. Heel veel sterkte en hopelijk is jouw rug snel herstelt :) Jouw kaart is super leuk!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je weer terug bent in blogland..ja rugklachten..weet er alles van helaas...wens je heel veel sterkte...en vind je kaart Supermooi!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart heb je gemaakt Wilma.
    Gelukkig ben je weer op de goede weg terug met je rug
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie opkikkerkaart Wilma. Fijn dat je weer wat kunt knutselen, en ben maar voorzichtig met die rug. Rustig aan !!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Rustig aan hoor Wilma!!!
    Fijn dat je weer terug bent .
    Je opkikkerkaartje ziet er super uit.
    Lekker vrolijk.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wilma. Een leuke kaart als binnenkomer weer. Opkikkers hebben we altijd nodig! Fijn dat je er weer bent. maar rustig aan met je rug. het kan vervelend zijn! We zien je volgende kaart al tegemoet. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Wilma,

    Fijn dat je er weer bent. Mooie kaart met een prachtig borduurtje. Heel veel sterkte en beterschap met je rug.Fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. super dat je weer een beetje kunt fröbelen! Doe rustig aan en geniet!

    BeantwoordenVerwijderen