Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

maandag 3 augustus 2015

Jarige Amber

Goedemiddag op deze warme middag!
Het gaat nog niet zo vlug maar gisteren heb ik deze kaart afgemaakt,voor een lief meisje dat vandaag 11 jaar is geworden. Times flights.....




Bedankt voor de lieve reacties op m'n vorige kaart,fijn om te lezen.
Lieve freubelgroetjes, Wilma 

11 opmerkingen:

  1. Een prachtige borduurkaart Wilma, mooi plaatje!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje, Wilma. Die valt beslist in de smaak bij de jarige!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart Wilma.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel lief kaartje Wilma met een super schattig plaatje erop en ook een heel mooi borduurtje...

    Hi Kim ...
    Very heart truly thanks for the great price of recovered challenge ...
    it took a while before I could make my choice of the seven temples at Bugaboo digi ...
    We first have enjoyed a wonderful holiday
    but now I have chosen the following seven digi,
    be great fun stamps for which my heartfelt thanks ...
    I plug them in an annex to ..

    greetings Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een fleurige bloemenkaart heb je voor de jarige Amber gemaakt! Daar zal ze vast errug blij mee zijn!

    Knutselgroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wilma wat een schattig kaartje! Prachtig geborduurd weer en heel mooie kleuren heb je gebruikt :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig lief kaartje geworden!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattig lief kaartje.
    Daar zal Amber wel heel blij mee zijn.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig schattig kaartje heb je gemaakt Wilma - supermooi gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Wilma,

    Wat een lieverd. Weer prachtig geborduurd.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen