Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 10 september 2015

Kerstkaart -week 37-

Na lange afwezigheid heb ik deze week weer eens een bijdrage voor de wekelijkse Kerstkaart op de blog van 52 weeks to christmas:


Ik ga proberen om weer de draad hier op te pakken maar vrees dat dit niet zal gaan lukken,toch weer een stok achter de deur om verder te gaan met de kerstkaartjes.


Wederom hartelijk bedankt voor de lieve reacties van m'n trouwe blogvriendinnetjes!
Ik wens jullie een fijne en zonnige (freubel)dag.
Lieve groetjes, Wilma

19 opmerkingen:

  1. Wat een mooi sierlijk kerstkaartje Wilma, gezellig als je mee doet bij 52 WTC, maar gaat het niet, het is geen must, maar fijn dat we een beetje je stok achter de deur kunnen zijn. Groetjes Ingrid 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En meteen weer een erg mooie kerstkaart, Wilma!
    En acht...het is ook geen moeten, maar elke kaart die nu al klaar is, scheel straks toch mooi weer :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Wilma!!

    Liefs Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schitterend mooie borduurkaart

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wilma wat heb je weer een prachtige kerstkaart geborduurd! Heel veel sterkte en ik hoop dat het jouw zal lukken om de draad weer op te pakken :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend geborduurde kerstkaart heb je weer gemaakt Wilma - supermooi gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi je kerstkaartje Wilma...wat een super mooi borduurwerkje heb je er opgemaakt...

    groetjes en nog een fijne donderdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig hoe je deze kaart weer hebt geborduurd Wilma, mooi patroon ook.
    Het is een prachtige kerstkaart.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een heel mooie kerstkaart en wat een mooie geborduurde rand. Super gedaan. groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart geworden en mooi afgewerkt!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooie kerstkaart,Wilma en een prachtige geborduurde rand.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kerstkaartje Wilma! En super geborduurd!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat heb je een prachtige kaart geborduurd!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super mooie kaart heb je gemaakt.
    Wat een mooi borduurpatroon heb je gebuikt.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi borduurwerk op je kerstkaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Wilma, een prachtige kaart met een prachtig borduurwerk in prachtige kleuren met een heel mooi bijpassend Marieke plaatje, top gedaan!! Ik hoop dat het met je rug inmiddels wat beter gaat!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi en fijn borduurwerk zeg. Echt een geduld werkje . Fijn dat je deze week weer meedoet. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen