Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 17 september 2015

Kerstkaart -week 38-

Ja hoor,ook deze week is het me gelukt om een bijdrage te leveren aan een kerstkaart op de blog van 52weekstochristmas...



Het is een BorDotkaart (geborduurd en dotstickers) een vrij rustige kaart maar wel een echte kerstkaart.



Bedankt voor de lieve reacties op m'n borduurrandjes,leuk om te lezen.

Freubelgroetjes, Wilma

13 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig Wilma!!

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Héél mooi geworden Wilma.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kerstkaart Wilma. Mooie combinatie, de dots met borduren, ook een heel mooi plaatje, top gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er prachtig uit Wilma - een supermooi kerstkaart!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vind het een pracht van een kaart geworden, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk kerstkaartje Wilma...zo fijntjes....PRACHTIG!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kerstkaart is het geworden Wilma!

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Wilma!

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is zeker een echte kerstkaart Wilma! Prachtig geborduurd weer en je hebt ook weer heel mooie kleuren gebruikt :) Het winterse tafereeltje heb je heel mooi verwerkt! Ik blijf het knap vinden hoe je telkens weer zulke mooie borduurpatronen combineert op jouw kaarten :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kerstkaart,Wilma.heel mooi gedaan het borduren gecombineerd met de dots.Leuk plaatje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig mooie kerstkaart! Leuke combinatie van borduren, dotten en 3d plaatje!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart en wat een leuke techniek is dit he?! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk kerstkaartje en weer schitterend geborduurd!
    Groetjes Jose

    BeantwoordenVerwijderen