Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

vrijdag 4 september 2015

Mannenkaarten

Ondanks de drukke tijd probeer ik de verjaardagen een beetje bij te houden met kaarten maken. Afgelopen weken 2 mannen die jarig waren,ik vind ze moeilijk hoor,mannenkaarten.
Het zijn deze 2 geworden waar ik toch wel tevreden mee ben!






Gelukkig is de ergste druk van de ketel, de administratieve rompslomp rondom het huis verkopen en nieuw huis aankopen is achter de rug,we werken nu naar de sleuteloverdracht van 15 september en 1 oktober. Ook mijn pas ingerichte hobbykamertje moet er één dezer dagen helaas aan geloven en moet leeggeruimd worden. In het nieuwe huis geen aparte ruimte hiervoor maar ga ik gewoon toch weer lekker in de huiskamer zitten,onze hobby kunnen we overal doen toch?!

Fijn weekend en heel erg bedankt voor degene die trouw een reactie plaatsen ondanks dat ik niet veel terugkom momenteel....liefs, Wilma 

13 opmerkingen:

  1. Prachtige mannenborduurkaarten Wilma, toppie gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn twee prachtige mannenkaarten Wilma! Wat leuk dat de sleuteloverdracht eraan komt! Spannend :) Wel jammer dat je geen aparte hobbykamer hebt in het nieuwe huis, maar in de woonkamer knutselen is ook heel gezellig :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke mannenkaarten!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend mannenborduurtjes zijn het geworden Wilma - supermooi gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wilma,

    Ik vind de kaarten erg mooi geworden. Sterkte en sukses met alle andere zaken!!
    Fijn weekend,
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk gedaan! succes met alle rompslomp rondom je verhuizing, van fröbelen zal misschien weinig komen de komende tijd. gaat het wel weer een beetje beter met je? knutselen kan overal hé... en diegenen die commentaar geven op "al die rommel die wij creatievelingen altijd maken..." die mag helpen opruimen haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaarten Wilma !
    Ja een verhuis, daar komt veel bij kijken, het knutselen zal wel even moeten wijken voor in- en uitpakken waarschijnlijk !
    Veel succes met de verhuis !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Wilma,

    Twee superleuke geborduurde mannenkaarten.Veel succes met de verhuizing.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Wilma wat 2 prachtige mannenkaarten. Vel succes met je verhuizing. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Twee erg leuke mannenkaarten, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Trijntje, ze zijn allebei super. Veel succes met je verhuizing! ik zit ook in de huiskamer hoor, dat gaat prima ;-). Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige gaaave kaarten geworden..en veel succes met je verhuizing!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen