Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

vrijdag 11 september 2015

Randjes-update

Wauw wat een berichten op m'n kerstkaart,dat heb ik gemist,leuk! Dank jullie wel!

In de afgelopen weken dat ik in de lappenmand zat heb ik wel de randjes bij proberen te houden,nou dat is gelukt....wat schiet het jaar op he?



Vooral de één na laatste was een hele klus maar ontzettend leuk!





Ik wens jullie een fijn weekend!
Lieve freubelgroetjes, Wilma

10 opmerkingen:

  1. Zo Wilma wat ben je al ver! Wat een werk en een bijzonder resultaat :) Heel knap vind ik het!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat fijn dat je toch nog iets hebt kunnen doen. het is mooi geworden, je mag trots zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw....dat is lekker opgeschoten. Erg mooi geworden, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend is je randjes borduurwerk Wilma....super mooi gedaan!!

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Wilma,

    Het wordt een pronkstuk daar zitten heel wat uurtjes werk in :) .
    Fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat wordt je lap mooi. Fijn dat je dat wel kon doen toen je in de lappenmand zat.
    Ik kan wel begrijpen dat je de brede rand een hele klus vond, maar hij is wel schitterend ....
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je lap wordt Prachtig..Super dat je het allemaal bijbeent..ik loop al achter ha ha ha..groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend hoor Wilma - dat wordt een heel kunstwerkje!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Inderdaad een klus, maar 't word wel prachtig!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. In één woord prachtig Wilma maar wat een klus zeg.
    Wat ga je met deze mooie lap doen als hij klaar is?

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen