Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

dinsdag 8 september 2015

Vrolijke koetjes

Allereerst heel hartelijk bedankt voor de superlieve reacties op m'n vorige post!!

Deze kaart lag al een tijdje geborduurd en heb ik nu afgewerkt,zomaar een kaartje zonder doel.
Ik heb alleen geen idee voor welke gelegenheid ik deze zou gebruiken....wat zeggen jullie?




Lieve freubelgroetjes, Wilma 

9 opmerkingen:

  1. Hoi Wilma.
    Wat een prachtig kaartje weer.
    Mooi geborduurd in mooie kleuren.

    Ik heb dat ook wel eens dat ik een kaart zonder tekst heb.
    Ik laat hem gewoon in mijn bakje staan , dan komt er op een gegeven moment een dag dat je zegt.....daar is deze kaart mooi voor.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Wilma, en ik maak regelmatig tekstloze kaartjes want zo kunnen mensen er zelf inschrijven wat ze maar willen. De kaart kan zo voor meerdere doeleinden!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie kaart Wilma en weer prachtig geborduurd.Superleuke kleurtjes.Misschien voor een bruidspaar of een stel dat een " aantal " jaren getrouwd is ,het plaatje is van een stelletje:).

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een pracht van een kaart Wilma - mooie combinatie en supermooi gedaan.
    Het is een koppeltje dus ik zou zoiets al gauw gebruiken voor een huwelijksverjaardag.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vind het een erg leuke kaart geworden, Wilma.
    En ook deze krijgt vanzelf een goede bestemming. Vind het vaak wel makkelijk om kaartjes zonder tekst op voorraad te hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wilma wat een prachtige kaart weer! De koetjes zijn zo leuk :) Ik vind het een heel leuke kaart om te geven voor vriendschap. Gewoon om te laten weten dat je aan diegene denkt of dat je diegene waardeert :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Wilma, mooi geborduurd!

    Liefs Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige lieve kaart geworden!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen