Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

zaterdag 17 oktober 2015

Challenge op Creaine

Op de blog van /creaine-challenges.blogspot is deze maand "challenge #53 oktober 2015 Dierendag"
Voorwaarde is dat er een patroon word gebruikt van Linzoos en natuurlijk een dier erop.
Ik heb deze hiervoor gemaakt:



Het patroon is  S24 van Linzoos en het plaatje komt uit de voorraad, wat opgesierd met stickertjes en een achtergrondje en voila!

Bedankt voor de lieve reacties op de kerstkaarten, ik verheug me weer op de nieuwe,alvast dank je wel daarvoor!

Lieve freubelgroetjes, Wilma

17 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Wilma.
    Leuk plaatje ook.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kaart, met mooi borduursel! dankjewel voor je deelname aan de challenge bij Creaine! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerd Wilma! De kat heeft het heerlijk naar zijn zin met die mooie krabpaal en speelgoed ;) Prachtig geborduurd weer!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat heb je weer schitterend geborduurd Wilma..heel mooi kaartje met een schattige poes erop.en hele mooie frisse kleurtjes gebruikt...


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Wilma
    Wat een prachtig patroon, ook weer zo mooi geborduurd,je kaart is prachtig, leuk dat je meedoet bij Creaine challenges, dank je wel.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart heb je gemaakt ...
    Je hebt mooie, frisse kleuren gebruikt en dat schattige poesje komt er zo mooi uit.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooi kaart heb je gemaakt en dat lieve plaatje maakt hem helemaal af.

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig borduurkaartje heb je gemaakt Wilma - leuk schattig plaatje en het gecombineerd super met het patroontje.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige snoezige kaart geworden...leuk afgewerkt! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wow super, en gezellig dat je meedoet met onze challenge!!! Succes.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel mooi borduurpatroon waar je mooie kleurtjes voor gebruikt hebt. En de poes met de krabpaal is natuurlijk kei-leuk. Top gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig patroon! je kaart is prachtig geworden Wilma. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart Wilma, gaaf patroon! Gezellig dat je meedoet met de challenge bij Creaine. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. een prachtig kaartje.
    Dank je wel voor je deelname aan creaines challenge.
    groetjes Geesje (DT)
    http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen