Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 8 oktober 2015

Kerstkaart - week 41

Ik kan deze week weer bijdragen aan de wekelijkse kerstkaart op het blogje van /52weekstochristmas
Ik had hem al even klaar, een schattig kerstmuisje.



Bedankt voor de reacties op mijn vorige post,zo gezellig om te lezen dus weer bij voorbaat dank voor de komende reacties. Lieve freubelgroetjes, Wilma

20 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart heb je weer gemaakt Wilma.
    Zo leuk de kleuren gecombineerd.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaah...wat een leukerd is dit. Lief plaatje en weer erg mooi geborduurd, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach....wat een lief kerstkaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Wilma, schitterend geborduurd, en wat een mooie oplegkaart. Heel erg mooi gedaan!! xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kerstkaart Wilma! Prachtig borduurpatroon heb je weer gekozen en zulke mooie kleuren! Het plaatje is een schatje :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schitterend mooi kaartje
    en een heel mooi borduurpatroon

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart Wilma.
    Mooie kleuren heb je gebruikt.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi je kerstkaartje voor deze week Wilma....en weer met zo een schitterend borduurtje erop...

    groetjes en nog een fijne donderdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel leuk kaartje Wilma! Mooi gedaan..
    Leuk dat je meedoet bij de 52 weeks!
    Kerst-groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hel mooie kaart,Wilma. prachtige geborduurd met schitterende kleurtjes en het plaatje past er zo leuk bij.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kerstkaartje Wilma! En zo mooi geborduurd!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel lief kerstkaartje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kleurcombinatie!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart Wilma, mooie kleuren!

    Lieve groet Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wat een schatje en de combinatie met het borduurtje is helemaal toppie Wilma - een prachtkaart!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kerstkaart, en een enig plaatje erop. Ziet er heel gezellig uit. Leuk dat je mee doet bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een super mooi kerstkaartje, Wilma.
    Ik houd wel van deze kleurtjes.
    En ook weer prachtig geborduurd.

    Lieve groet Giny

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Wilma,

    Wat heb je deze kaart super mooi geborduurd in prachtige kleuren,
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow, wat een prachtige kaart.
    Je hebt de kleuren ook mooi bij elkaar uitgezocht.

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaart met mooie kleurtjes en leuk afgewerkt!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen