Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 22 oktober 2015

Kerstkaart - week 43

En ja hoor,het is alweer donderdag...dat betekent kerstkaartendag in blog land en wel op de blog van /52weekstochristmas.blogspot...mijn bijdrage vandaag is deze:



Uiteraard weer een geborduurde in een mooie paarse kleur met een sfeervol brandende kaars.
Dank Je wel voor jullie bezoekje en steeds weer lieve reacties.
Freubelgroetjes, Wilma

23 opmerkingen:

  1. Wat leuk gecombineerd met het geborduurde Wilma...prachtig kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi sfeervol kaartje wilma, mooi die tinten paars erbij, en een prachtig borduurwerk. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart heb je gemaakt Wilma
    Mooie paarse tinten
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wilma. Een heel leuke kerstkaartje in deze kleuren, Alles past perfect. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wilma,
    Ook jij maakt leuke kaarten, veel borduren ook zie ik. Daar hou ik ook van.
    Leuk dat jij mij volgt, ik ben ook jou volger geworden.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kerstkaart!! Groetjes Sylvia DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kerstkaart Wilma! De paarstinten passen er heel mooi bij en het plaatje maakt de kaart ook heel sfeervol :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig borduurtje heb je gemaakt Wilma - supermooi!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie kerstkaart Wilma, fijntjes geborduurd en alles past heel mooi bij elkaar.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig gedaan Wilma, mooi plaatje kleuren en borduurwerk!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kerstkaartje heb je weer gemaakt deze week Wilma!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie en sfeervolle kerstkaart is dit.
    Past perfect bij elkaar.

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige rand en een heel mooi plaatje!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige sfeervolle kaart geworden..vind de kleurtjes erg mooi! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kerstkaart .
    Groetjes Lil 52wtc

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige stijlvolle kerstkaart,Wilma.Plaatje past er mooi bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een lief kerstkaartje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi je kaartje Wilma...zoooooo mooi dat borduurtje...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart Wilma en wat een mooie kleuren!

    Lieve groet Maartje

    BeantwoordenVerwijderen