Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 29 oktober 2015

Kerstkaart - week 44

Kerstkaartendag in blogland en wel op 52 weeks to Christmas,deze week is dit mijn bijdrage:



Dank je wel weer blogvriendinnetjes voor de lieve reacties op mijn Herfstkaartje.
Lieve freubelgroetjes, Wilma

24 opmerkingen:

  1. Oh wat een leuke kaart ! Mooie kleuren heb je gebruikt zeg !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Wilma! Wat een mooie kerstkaart! Super leuk om niet-traditionele kerstkleuren te gebruiken en wat heb je het weer prachtig geborduurd en een mooi bijpassend plaatje gekozen :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart, Wilma. En wat een mooie borduurrand erbij, alles past perfect bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke kaart heb je gemaakt Wilma.
    Zo leuk in het paars.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Wilma , leuk patroon dat je hebt geborduurd.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje Wilma....wat is het borduurwerk mooi!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie borduurkaart. Mooi dat paars met lichtblauw, en het plaatje past er super bij. Mooi gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wilma. Wat leuk deze paarse geborduurde kerstkaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat heb je een mooie kleurencombinatie gebruikt
    ja echt een suuuuuuuper mooi kaartje

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze is ook prachtig Wilma, mooi geborduurd in mijn favoriete kleur, ook het plaatje is beeldig.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig borduurtje heb je weer gemaakt Wilma - een supermooi combinatie.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kerstkaartje Wilma!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooi kerstkaartje! Geen traditionele kleurtjes, maar borduurtje en plaatje passen superperfect!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, Wilma ! Zo fijn geborduurd en in zo'n zachte pastelkleur! Heel mooi! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuk kerstkaartje Wilma...wat komen de kleurtjes van het borduurwerk en het plaatje goed overheen....Mooi hoor!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een hele mooie kerstkaart! Groetjes Sylvia DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat mooi Wilma, prachtige kleuren en fijntjes geborduurd..top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Wilma,
    Een mooie kaart.
    Mooie kleuren ook.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterende kaart geworden! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaart geworden,Wilma.Mooie kleurtjes.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat mooi en fijntjes is deze borduurkaart.
    Prachtige kleuren heb je ook gebruikt Wilma, je hebt er echt oog voor.

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke geborduurde kerstkaart Wilma.
    Groetjes Jose

    BeantwoordenVerwijderen