Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

maandag 5 oktober 2015

Verhuisd

Goedemorgen freubelvriendinnetjes,

Na een aantal drukke en best wel stressvolle weken zijn we over naar ons nieuwe huis!!
Ook het oude huis is overgedragen dus de ergste stress is voorbij en ondanks dat we nog best in de troep zitten zijn we van plan om vooral te gaan genieten!!
Ook m'n hobbyspulletjes hebben weer een plekje gekregen,wat nog niet meeviel want ben van een hobbykamertje naar een grote kast gegaan maar zo heb ik meteen weer wat kunnen opruimen.
Afgelopen weken heb ik tussendoor nog wel wat kunnen maken en dat zijn deze 2:



Deze was bestemd voor het lieve vriendinnetje van onze oudste zoon,die Kanjer heeft in korte tijd "even" haar rijbewijs gehaald,wat een prestatie!!




En deze was bestemd voor mijn lieve jarige zwagertje.

Ik hoop vanaf nu weer wat actiever te kunnen worden en kom snel een rondje bloggen doen.
Alvast bedankt voor jullie lieve reacties,ik lees ze echt met heel veel plezier!!!

Lieve freubelgroetjes, Wilma

12 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaarten heb je ondanks de drukte weten te maken, Wilma.
    Geniet van jullie nieuwe woning en succes met de laatste loodjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 2 prachtige borduurkaartjes heb je gemaakt Wilma - helemaal super zijn ze!
    Geniet van de nieuwe woning!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En die 2 kaarten zijn helemaal super!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wilma wat fijn dat jullie verhuisd zijn! Super dat het oude huis is overgedragen en dat jullie het nieuwe huis kunnen inrichten :) Jammer dat je jouw hobbykamer kwijt bent maar gelukkig heb je wel een kast voor jouw knutselspulletjes en een hoop weg kunnen gooien. Je hebt twee prachtige kaarten gemaakt!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee mooie kaarten,Wilma. Fijn dat de verhuizing achter de rug is.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 2 Prachtige kaarten Wilma, mooi geborduurd en gescrapt.
    Veel geluk in je neiuwe huisje!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nu maar lekker gaan genieten van jullie nieuwe plekje, ook al heb je een kleinere hobbyruimte.
    Je hebt mooie kaarten gemaakt !!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaarten en nu lekker gaan genieten in jullie nieuwe Home Sweet Home!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat de verhuizing achter de rug is.
    Je hebt weer twee prachtige kaarten gemaakt!.

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. lekker hoor, straks alles weer op zijn plek en dan weer wat rust in huis, rust om weer lekker te kunnen gaan freubelen! We hebben je gemist hoor! Deze kaarten zijn heel mooi, ondanks de drukte! groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, ik ben weg van de geborduurde kaart Wilma.
    Fijn dat de verhuizing achter de rug is, nu wennen aan je nieuwe woning , ach jij knutselt in een kast zeg je, ik aan de eettafel, dat is toch ook goed.
    Ik ben tevreden hoor,als we maar kunnen freubelen.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi zijn deze 2 kaartjes Wilma....en fijn dat je nu in je nieuwe stekke zit...dan .zalhet binnenkort wel wat rustiger worden ...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen