Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

zaterdag 24 oktober 2015

Verhuiskaart

Op het Friedy's Kaarten Clubje was weer de maandelijkse borduuruitdaging met een schitterend Linzoo patroon,dit is mijn bijdrage geworden:




Dank jullie wel weer voor de leuke reacties op m'n kerstkaartje van afgelopen week,ik waardeer deze enorm! Een fijn (freubel)weekend gewenst ennuh niet vergeten:



Lieve groetjes, Wilma

16 opmerkingen:

  1. Mooie kaart, Wilma.
    Hihi....leuke strip trouwens :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha wat een giller die strip! Echt heel grappig :) Prachtige borduurkaart weer Wilma! De kleuren zijn zo vrolijk en fris!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige borduurkaart weer,Wilma.Wat een grappige strip :)

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi is dit verhuiskaartje Wilma...zo fijntjes dat borduurwerkje...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Wilma,mooi patroon en mooi geborduurd.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart heb je gemaakt, wat een feestje voor degen die hem mag ontvangen.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooi gemaakt weer deze borduurkaart. Heel fris!
    Leuk ook het geponste randje, net een postzegel.

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart, mooi borduurwerk!

    Lieve groet Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig borduurkaartje heb je gemaakt Wilma - een supermooie combinatie.
    Haha leuke strip.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi verhuiskaartje Wilma.
    En weer een prachtig borduurtje erbij.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend geborduurd Wilma, en een heel mooi plaatje erbij. Alles in zulke mooie pastelkleuren!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooie borduurkaart Wilma.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart geworden...en wat zijn die oplegkaarten leuk he?! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke verhuiskaart Wilma ! Mooi patroontje !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen