Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

woensdag 11 november 2015

Alaaaaaaaaaf

Precies vandaag op 11-11 onderstaand kaartje klaar! Hoe toepasselijk?!




Wederom een leuk (oeteldonks) plaatje van Yvonne,gecombineerd met een borduurpatroon van Linzoo dat ik gekregen heb op Antre's Kaart borduur club

Dank jullie voor de lieve reacties op mijn vorige kaartje,ik verheug me weer op jullie nieuwe berichtjes. Freubelgroetjes, Wilma

6 opmerkingen:

  1. Hihi dat is inderdaad heel toepasselijk :) Super leuk kaartje Wilma en ook heerlijk vrolijk!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker weten de elfde van de elfde.
    Leuke kaart!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke en vrolijke kaart,Wilma.Mooi geborduurd.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook dit is weer een heel mooi kaartje Wilma....lekker vrolijk in deze carnavalsstijl....keigaaf!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk, Wilma. En inderdaad heel toepasselijk op de elfde van de elfde!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wilma. Wij wonen in Noorden dus geen idee van carnaval maar je kaart is wel erg mooi geworden. De bloemen zijn prachtig. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen