Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

vrijdag 27 november 2015

CadeauBoekje

Woensdagavond had ik via Facebook een WOL (WorkshopOnLine) gevolgd op de Wol Facebookpagina .
Een paar dagen vtv krijg je een lijstje met de benodigdheden voor de basis die je later naar eigen inzicht oppimpt.en op een afgesproken avond ga je dan een kaart o.i.d. maken.
We hebben deze keer een hele leuke cadeaukaart/boekje gemaakt. 
Daar ik het resultaat hiervan mee laat doen op een clubjeswedstrijd kan ik hem niet plaatsen maar toen mijn schoonzus hem zag had ik meteen een opdracht te pakken en dit is hiervan het resultaat:



Het is een leuk projectje om te doen al had ik het er af en toe wel warm van want dit is toch veel anders dan het veilige kaartborduren met 3D! Maar missie geslaagd.

Bedankt weer voor jullie bezoekjes en lieve berichtjes,ik wens jullie een fijn weekend!

Freubelgroetjes, Wilma 

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuke cadeaukaart heb je zo gemaakt, Wilma. Erg mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De missie is zeker geslaagd Wilma! Prachtige kaart! Heel mooi afgewerkt aan alle kanten en mooie kleuren :) Wel jammer dat we de andere niet kunnen zien maar ik weet zeker dat die net zo prachtig is :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gemaakt Wilma.
    Ik zag de workshop al voorbij komen op facebook.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gemaakt deze cadeaukaart Wilma....KNAP gedaan weer...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat Prachtig..leuk om geld of kadobon in te doen!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er prachtig uit Wilma - mooi modelletje en superleuk gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk zo'n workshop online, had er nog niet eerder van gehoord.
    Je hebt deze cadeaukaart prachtig gemaakt, een ideetje om te onthouden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel leuk gedaan! zo zie je maar weer... eens een keer iets anders doen dan je gewend bent, kan hele mooie resultaten opleveren, super!

    BeantwoordenVerwijderen