Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

zondag 15 november 2015

Condoleancekaart

Op de blog van Fadengrafik-Challenge Blog is de challenge deze maand " #86-Condoleancekaart" en met deze bijdrage wil ik graag meedoen:



Het is een combinatie van borduren en dotten, een erg leuke bezigheid om te doen vind ik zelf.  Hij is gelukkig niet echt voor iemand bestemd op dit moment al is hij wel toepasselijk op de vreselijke ramp in Parijs :(

Ik wens jullie nog een fijne zondag,blijf maar lekker binnen anders waai je weg!
Lieve freubelgroetjes, Wilma 

12 opmerkingen:

  1. Heel mooi condoleancekaartje Wilma..prachtig dat geborduurde kruis...heel stijlvol ....
    heel bizar ja al die onschuldige overledenen in Parijs....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke combi. Erg mooie en stijlvolle kaart geworden, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie,stijlvolle kaart,Wilma.Heel mooi gedaan met borduren en de dots.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A beautiful card for a sad occasion. The cross is unique and I like how you used green in your card - it makes it a little less sad. Thanks for joining the Fadengrafik Challenge.

    Greetings,
    Veronika DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie en stijlvolle kaart Wilma! Het borduurtje en de dots combineren heel mooi :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
    Mooie combinatie ....
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart Wilma. Leuke combinatie borduren en dotten!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een stijlville kaart Wilma, de cobinatie borduren en dotten is héél mooi.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig met de dots en het plaatje Wilma!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige stijlvolle kaart geworden! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi!!
    Dankjewel voor het meedoen bij Fadengrafik. Succes!!
    Groetjes van Ine (DT)
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. your card looks soooo beautiful for such a sad occasion. Amazing card.

    Thank you so much for joining our challenge at:

    http://fadengrafik-challenge.blogspot.de/

    Have a great holiday season

    Hugs
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen