Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

vrijdag 6 november 2015

Groetjes uit...

Den Bosch! Mijn geboortestad!



Het prachtige patroon is van Sjaak van Went en komt uit Hobbyjournaalkrantje 105 en het schitterende BoscheBolplaatje is van Yvonne (tevens een plaatsgenootje,want al woon ik in Rosmalen....het is nog steeds Gemeente Den Bosch :) )

Afgelopen week werd ik blij verrast dat mijn eerder gemaakte Herfstkaartje in de prijzen is gevallen op m'n favoriete blogje: Ons borduurkaartenblog en wel op de 1e plaats,ikke trots!!!



Ik wens jullie alvast een heel fijn weekend en wil jullie wederom weer hartelijk bedanken voor de lieve reacties op m'n kerstkaart van gisteren,dat is steeds echt genieten zulke lieve berichtjes!!

Freubelgroetjes, Wilma 

11 opmerkingen:

  1. Mooie geborduurde kaart weer,Wilma.Gefeliciteerd met je winnende kaart.Een fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart in rood-wit-blauw, Wilma.
    En gefeliciteerd met je eerste plaats. Daar mag je zeker trots op zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart Wilma! Je hebt de kleuren uit de vlag prachtig verwerkt en het plaatje en de tekst zijn zo leuk :) Gefeliciteerd met jouw winnende kaart! I Dik verdiend :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een ontzettende leuke kaart en doet door de kleurencombinatie echt Hollands aan. Van harte gefeliciteerd met je winnende kaart en natuurlijk ook voor jou een fijn weekend gewenst!

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met Je wine de kaart dit is ook een leukerd ,et het prachtige patroon. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo wilma
    We vonden je kaart de mooiste van de herfstchallenge en ja dan is het gauw beslist dat je nr 1 bent geworden, gefeliciteerd hoor, ik denk dat je prijs morgen op de mat valt.
    Ook deze geborduurde kaart is weer prachtig, mooi in het rood/wit/blauw.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een ontzettend leuk kaartje heb je weer gemaakt en van harte gefeliciteerd met je prijs bij Ons Borduurkaartenblog, dubbeldik verdiend! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaartje is weer heel leuk Wilma...wa zit dat meiske aan een heerlijke bossche bol jammie jammie....ook het borduurtje is weer erg leuk....een BEAUTY van een kaart

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is deze leuk zeg !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd nog met je Prachtige kaart en de andere kaart vind ik ook erg mooi!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige geborduurde kaart Wilma, prachtig gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen