Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 5 november 2015

Kerstkaart - week 45 tevens challenge

Vandaag weer tijd voor de wekelijkse kerstkaart op de blog van 52 weekst to christmas
De opdracht was deze keer een kaart in de kleuren rood-groen-bruin-goud...
Dit is mijn bijdrage geworden:





Waar ik normaal voor de borduurkaarten ga ben ik nu eens uit m'n comfortzone gestapt en er een scrapkaart van gemaakt, dit patroon werd in een SOL gegeven op het clubje van De Kaartenkast

Alle gevraagde kleuren komen erin terug,het was leuk om te doen maar nu weer vlug borduren haha.

Bedankt voor de berichtjes weer van vorige week, ik ga vandaag zeker weer een rondje bij jullie maken!
Lieve freubelgroetjes, Wilma 

19 opmerkingen:

  1. Hoi Wilma wat een leuke kerstkaart! Het model is prachtig en je hebt het zo mooi strak uitgewerkt :) Het uiltje is super cute!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooh...wat een schattig uiltje. En wat een mooie kaart heb je zo gemaakt, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooie met dit uiltje en deze kleuren blijven mooi voor kerst. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schattig en prachtig kerstkaartje met dit uiltje. Leuk model Wilma. top gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach....wat laat je een prachtige kerstkaart zien...heel erg leuk!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart en mooi model!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtig kerstkaartje Wilma...zeker het schattige uiltje is super en ook een heel leuk apart modelletje... alles past zoooooo mooi bij elkaar...

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie kerstkaart,Wilma.Mooi model en wat een schattig uiltje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha je hebt hetzelfde kaartmodel gebruikt als ik. Vond hem ook zo mooi,dat ik hem ook gemaakt heb.
    Die van jou is ook prachtig hoor.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben bij jou ook volgster geworden hoor, leuk.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat gaaf geworden!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuke kerstkaart Wilma!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuke kerstkaart Wilma!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij is prachtig geworden!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een mooi model kaart en een leuke uil erop. Super gedaan en fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat modelletje herken ik inderdaad van de Clubs :) Heb de Sol zelf helaas niet gevolgd. Jouw kaartje is alvast heel mooi geworden! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooi model kerstkaart Wilma,prachtig gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een lieverdje en zo'n mooi modelletje !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super leuke kerstkaartje Wilma, apart model!
    Groetjes Jose

    BeantwoordenVerwijderen