Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 26 november 2015

Kerstkaart - week 48

Kerstkaartendag in blogland en ook ik heb weer een bijdrage voor de blog van 52 weeks to Christmas



Het is weer een combinatie van 2 leuke technieken: Borduren en Dotten, gecombineerd met een schattig plaatje en voila weer een kaartje voor in de voorraad,ik kan dit jaar echt veel mensen een handgemaakte kaart sturen!

Ik wil met deze kaart ook meedoen op de blogs van:
 Creapaleis waar het thema "kerst/oud&nieuw" is.
Hobbywinkel De Egel waar het thema "kerst" is.

Hartelijk bedankt voor de lieve reacties steeds weer op mijn geplaatste kaartjes,ik lees ze met veel plezier en vandaag kom ik ook weer bij jullie langs.

Lieve freubelgroetjes, Wilma

16 opmerkingen:

  1. En het is een heel mooie combinatie! Ook een leuk model.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie kerstkaart Wilma! Heel leuk idee om deze twee technieken te combineren en je hebt hen echt heel leuk gecombineerd :) Heel mooi model, mooie, warme kerstkleuren en het plaatje is lief :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke combi van borduren en dotten. Vind het een erg mooie kaart geworden, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie kerstkaart Wilma.
    Lief plaatje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterend wat heb je dat mooi gedaan met borduren en dotten
    het is echt een heel mooi kaartje geworden

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kerstkaart,Wilma.Heel mooi geborduurd.Lleuk bijpassend plaatje en een mooie vorm.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kerstkaart en inderdaad een hele leuke combinatie.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig is dit kerstkaartje Wilma, heel leuk geborduurd die hulstblaadjes...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supermooie kerstkaart Wilma!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig geworden..leuk om technieken te combineren!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen

  11. Ohh wat zijn die hertjes toch mooi, en ook al zo mooi geborduurd,
    gaaf gemaakt je kaartje ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze 'KERST' Challenge !
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel (kerst)}

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtige geborduurde kaart Wilma, mooi zoals je de hoek langs het patroon weg hebt geknipt!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Supersss dat je meedoet met onze 'Kerst' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi model kaart is het geworden, heel leuk om het mooie borduursel zo nog meer op te laten vallen Wilma. Een hele lieve kerstkaart...
    Dank je voor je deelname aan de kerst-challenge bij de Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt de Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Wilma,

    Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt en z'n mooi borduurwerk bedankt dat je weer meedeed met 52WTC.

    Gr...Bep (DT 52WTC)

    BeantwoordenVerwijderen