Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

zondag 29 november 2015

SOL-kaart

Op het clubje van De Kaartenkast was afgelopen week een SOL (ScrapOnLine) avondje,hetzelfde idee als de WOL van mijn vorige post,helaas waren deze 2 projecten op dezelfde avond maar heb deze gewoon wat later gemaakt en dit is het resultaat:



Kon het niet laten om er toch een borduurwerkje op te verwerken want dat blijft toch m'n grootste hobby,al vind ik het knippen en plakken ook steeds leuker.

Ik wens jullie een fijne zondag,mooi binnenblijven anders waai je toch maar weg,lekker freubelweer!

Lieve groetjes, Wilma 

11 opmerkingen:

  1. wauw wat heb je hier een leuk kaartje van gemaakt
    en helemaal super met dat mooie borduurwerkje erop
    ja echt heel mooi gemaakt

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk Wilma. Mooie patroontjes en leuke kleuren en model!. Heel leuk uitgevoerd op deze manier. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooie kaart Wilma! Het borduurwerk is een prachtig detail en past ook helemaal bij jou :) Mooie kleuren, mooie strakke afwerking en het hart is een heel mooi touch :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooie kaart met het borduurwerk en binnenin het hart met tekst!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is die mooi geworden Wilma.
    Leuk idee met het borduurtje aan de voorkant, geeft het een hele speciale uitstraling !!!!
    Echt jouw ding op deze manier.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart geworden en het borduurtje maakt het helemaal af..borduren is ook mijn favoriet!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart,Wilma.Mooi geborduurd en de binnenkant is ook heel mooi.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi geworden, Wilma. En het borduursel staat er prachtig bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk modelletje Wilma en heel mooi met zo'n paneel met fijn borduurwerk erop !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauww, prachtig Wilma, en een schitternd geborduurd patroon!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen